Питання, що найчастіше задаються

Питання: Чи можна надіслати звернення  електронною поштою ?

Відповідь: Закон України «Про звернення громадян» не передбачає розгляд звернень, надісланих електронною поштою.

Відповідно до статті 5 цього Закону, у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по-батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення має бути підписано заявником із зазначенням дати.

Якщо Ви бажаєте отримати офіційну відповідь на Ваше звернення, Ви маєте надіслати письмове звернення до Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації на адресу: бульвар Праці, 1/1, м. Київ, 02094   (або подати його до відділу роботи із зверненнями громадян за адресою: бульвар Праці, 1/1, кім. № 108).

У разі недотримання цих вимог звернення розгляду не підлягає.

Крім того, Ви маєте можливість зареєструвати усне звернення. Для цього Вам слід звернутися до «Контактного центру м. Києва» за телефоном 1551.

Електронною поштою Ви можете надіслати  запит на отримання публічної інформації. Вимоги до оформлення запиту дивіться в розділі «Доступ до  публічної інформації».

Питання: Як записатися на особистий прийом до голови Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації та його заступників, чи можливо записатися на особистий прийом громадян по телефону?

Відповідь: Відповідно до розпорядження голови Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації від 03.02.2011р. № 46 попередній запис громадян на особистий прийом до голови, першого заступника та заступників голови Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації здійснює відділ роботи із зверненнями громадян безпосередньо в приміщенні райдержадміністрації (кім.108). Запис громадян на особистий прийом до керівництва райдержадміністрації по телефону не проводиться (п.7 ч.4 вищезазначеного розпорядження).

Питання: Як правильно оформити звернення?

Відповідь: Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Звернення може бути усним (викладеним громадянином записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо повноваження оформленні відповідно до чинного законодавства.

Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Звернення оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями.

Питання: Які терміни розгляду звернень громадян?

Відповідь: Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушенні у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.

На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею строку.

Звернення громадян, які мають встановленні законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

Питання: Як оскаржити дії чи рішення органів державної влади та їх посадових осіб?

Відповідь: Статтею 16 Закону України "Про звернення громадян" передбачено, що скарга на дії чи рішення органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, об'єднання громадян, засобів масової інформації, посадової особи подається у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням - безпосередньо до суду.

Скарги на рішення загальних зборів членів акціонерних товариств, юридичних осіб, створених на основі колективної власності, а також на рішення вищих державних органів вирішуються в судовому порядку.

До скарги додаються наявні у громадянина рішення або копії рішень, які приймалися за його зверненням раніше, а також інші документи, необхідні для розгляду скарги, але тільки ті, які відповідно стосуються питання.

Питання: Якими нормативними документами затверджені тарифи на житлово-комунальні послуги?

Відповідь: 

  • розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 29.12.2010 р. № 1221 „Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та їх структури”;
  • розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 31.05.2011 р. № 857 „Про встановлення тарифів на теплову енергію та встановлення тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води виконавцям цих послуг усіх форм власності для здійснення розрахунків з населенням”;
  • розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 31.05.2011 р. № 858 „Про встановлення тарифів на комунальні послуги з централізованого постачання холодної води виконавцям цих послуг усіх форм власності для здійснення розрахунків з населенням та тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення”;
  • постановою Національної комісії регулювання електроенергетики України від 13.07.2010 № 812 „Про затвердження Роздрібних цін на природний газ, що використовується для потреб населення, Міжнародного дитячого центру "Артек" і Українського дитячого центру „Молода гвардія”.
Версiя для друку

 

 



Повідомлення про корупцію