Головна  →  Звернення громадян

Звернення до Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації від громадян приймаються через відділ роботи зі зверненнями громадян

Адреса

02094, бульвар Праці, 1/1

кабінет №108

Телефон

(044)292-50-32, (044)292-23-48, (044)558-27-77

Розклад роботи

Понеділок- четвер з 08-00 до 17-00,

п'ятниця з 08-00 до 15.45
Обідня перерва: з 13-00 -13-45

Начальник відділу

Ревуцька Олена Степанівна

Дні прийому керівника

щоденно

Телефон оперативного чергового Дніпровської райдержадміністрації

(044) 292-61-16

Електронна пошта для прийняття електронних звернень

DniprRDA-zvernennya@kmda.gov.ua

Зразок звернення громадян до Голови Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації

Графіки прийому

 

У зв’язку із епідемією коронавірусу звернення громадян працівниками відділу роботи із зверненнями громадян на особистому прийомі не приймаються до закінчення карантинних заходів.

Громадяни можуть надіслати звернення на електронну пошту відділу роботи із зверненнями громадян за посиланням: DniprRDA-zvernennya@kmda.gov.ua або поштою на адресу Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації: 02094, м. Київ, бульвар Праці 1/1. Також, на першому поверсі адміністративної будівлі Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації розміщена скринька для звернень громадян. Реєстраційний номер звернення можна дізнатися за телефоном (044)292-50-32.

Додатково інформуємо, що особисті прийоми громадян керівництвом Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації на період дії карантинних заходів призупинено.

До уваги громадян!

Звернення оформлюються відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян», а саме: звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об'єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства. Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним).

Відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Версiя для друку

 

 



Повідомлення про корупцію