Головна  →  Новини  →  25 жовтня 2013

Новини міста: У Дніпровському районі столиці централізували та автоматизували управління службою невідкладної медичної допомоги

Новини міста: У Дніпровському районі столиці централізували та автоматизували управління службою невідкладної медичної допомоги

Централізація та автоматизація управління службою невідкладної медичної допомоги, нова організація роботи та забезпечення бригад сучасним радіозв’язком дозволила оптимізувати й раціонально використовувати кадровий склад відповідно до поставлених завдань і виконання функціональних обов’язків. Про це під час засідання Комітету економічних реформ КМДА повідомив начальник управління охорони здоров’я Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації Данієль Карабаєв.

Він зауважив, що з вересня поточного року проводився аналіз роботи реформованої служби невідкладної медичної допомоги. Результат показав, що кількість викликів, у порівнянні із середньомісячною кількістю викликів за 2011 рік, зменшилась приблизно на 1000 дзвінків, а в порівнянні з 2012 роком – приблизно на 850. Це пов’язано з відміною виконання невідкладною медичною допомогою не властивих їй функцій.

Загалом Службу невідкладної медичної допомоги Дніпровського району нещодавно реорганізували в Центр невідкладної медичної допомоги з централізованою диспетчерською службою. У такому форматі медики працюють із кінця серпня. На створення диспетчерської служби витрачено близько 153 тис. грн.; із них 136 тис. грн. – на ремонт приміщення, 13 тис. грн. – на організацію зв’язку і 3,5 тис. грн. – на облаштування приміщення. Твердий інвентар і комп’ютери надані як шефська допомога. Послугами зв’язку Центр невідкладної медичної допомоги забезпечує ТОВ «Інтертелеком». Щомісячні платежі за користування зв’язком становлять 800 грн.

За інформацією http://kievcity.gov.ua/

Перейти до спискуВерсiя для друку