Головна  →  Новини  →  17 липня 2018

Колегія: підведено підсумки проведення весняного призову та надання адміністративних послуг

Колегія: підведено підсумки проведення весняного призову та надання адміністративних послуг

Сьогодні, 17 липня, під головуванням очільника району Петра Онофрійчука відбулось засідання Колегії Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації. Військовий комісар Дніпровського районного у м. Києві військового комісаріату полковник Олег Орел доповідав про проведення призову громадян України 1990-2000 років народження у Збройні Сили України весною 2018 року. Інформуючи про результати роботи призовної комісії доповідач відзначив, що планове завдання на призов виконано в повному обсязі.

Довідково.

Протягом призову призовною комісією проведено 39 засідань. Викликалось на комісію 3737 осіб, з яких: з’явилось 1186 (прийнято рішення про призов – 66, отримали відстрочку – 569, зняті з обліку – 551), не з’явилось до призовної дільниці – 1953, передано в розшук – 598.

Олег Васильович окремо зупинився на питанні оповіщення та розшуку призовників. Отже оповіщення здійснювалось силами особового складу райвійськкомату (за місцем проживання було рознесено близько 2200 повісток), представниками ЖЕДів (в ЖЕДи передано 3288 повісток), поштою відправлялись повістки на призовників, що проживають в приватному секторі та будинках-ОСББ (близько 1400). Окрім цього за місцем роботи призовників Головою Дніпровської райдержадміністрації було направлено 55 листів керівникам підприємств з вимогою надати списки громадян призовного віку до Дніпровського районного у м. Києві військового комісаріату.

Проведення розшуку призовників, які ухиляються від виконання військового обов’язку, здійснюється у співпраці із правоохоронними органами. За наслідками проведення призову весною 2018 року до правоохоронних органів передано 598 матеріалів. Усього в розшуку знаходиться 3980 чоловік, з яких більше 300 призовників – студенти, які вибули за межі Дніпровського району без зняття з військового обліку. Незважаючи на великий обсяг роботи по оповіщенню та розшуку, показник явки призовників неухильно зменшується і не перевищує 0,5% за оповіщення. На основних причинах такого становища та проблемних питаннях, які в цілому притаманні проведенню призовної кампанії, Олег Орел закцентував увагу наприкінці доповіді. Він відмітив недосконалість існуючих законодавчих положень, які дають можливість призовникам безкарно ухилятися від явки на призовну дільницю протягом тривалого часу, низький рівень освітлення в засобах масової інформації питання важливості виконання конституційного обов’язку громадян щодо проходження строкової військової служби та поряд з цим, велику кількість інформації, яка негативно впливає на свідомість громадян, низький рівень виконання керівниками підприємств, організацій та навчальних закладів вимог закону щодо ведення військового обліку громадян тощо.  

Про роботу відділу (Центру) надання адміністративних послуг Дніпровського району доповідав начальник відділу Владислав Мошинський. Він зазначив, що надання адміністративних послуг спрямоване на забезпечення зручних та доступних умов для отримання громадянами і суб’єктами господарювання цих послуг в одному приміщенні за мінімальної кількості відвідувань і часових витрат. Задля цього затверджено гнучкий графік роботи Центру, створено належні умови для комфортного перебування відвідувачів (просторий зал очікування із зручними диванами, 5-ть санвузлів із засобами гігієни, один із яких для людей з обмеженими можливостями, дитяча кімната та кімната для пеленання і годування немовлят, міні-кафе). Також в залі очікування надаються супутні послуги з копіювання документів, розміщено інформаційні стенди зі зразками заяв та 3 платіжні термінали для сплати тих послуг, надання яких передбачає сплату адміністративного збору. Окрім цього на офіційному веб-порталі адміністративних послуг міста Києва для заявників створено можливість записатися до Центру з питань отримання  адміністративних послуг через «особистий кабінет».

Довідково.

Центр здійснює прийом документів для оформлення 151 адміністративної послуги. За 6 місяців 2018 року до Центру звернулось 63639 заявників. Було надано - 41687 адміністративних послуг, видано — 37826 готових документів, 1378суб’єктам відмовлено в отриманні адміністративних послуг (порівняно з відповідним періодом 2017 року кількість наданих адміністративних послуг збільшилась на 21% - з 32848 до 41687 відповідно).

Владислав Мошинський відзначив, що за кількістю прийнятих адміністративних послуг у першому півріччі 2018 року Центр займає 6 місце серед ЦНАПів столиці та входить в групу ЦНАПів, які прийняли більше 40000 заяв у зазначений період.

Окремо доповідач зупинився на питанні надання адміністративних послуг з оформлення біометричних паспортів громадянина України для виїзду за кордон та паспорта громадянина України у формі картки. Адже зазначені адміністративні послуги є одними з найбільш запитуваних.

Довідково.

За весь період надання громадянам адміністративних послуг з оформлення біометричних паспортів прийнято 11774 заяв. Серед ЦНАПів м. Києва це 6 місце за загальною кількістю. За кількістю прийнятих документів для оформлення закордонних паспортів – 6 місце.

Також Владислав Мошинський проінформував про зміну показників, за якими проводиться оцінювання діяльності районних ЦНАПів. Було залишено всього два показники, а саме: середній час очікування в черзі та наявність негативних відгуків, які залишають заявники на сторінці департаменту у Фейсбук.

З метою зменшення часу очікування в черзі було запроваджено низку організаційних заходів, а саме: запроваджено прийом 5-ти адміністративних послуг на рецепції, що дозволяє заявникам подавати документи без очікування в черзі; проведення обідньої перерви адміністраторів в 3-и етапи.

В результаті наприкінці лютого час очікування в черзі значно покращився, проте літній та відпускний періоди призводять до збільшення кількості звернень заявників до Центру та підвищення часу очікування, як наслідок такої активності. Проте, якщо порівняти час очікування в черзі з 1-м півріччям 2017 року, то він зменшився з 78 хвилин до 38 хвилин у поточному році. Резюмуючи, доповідач відзначив, що задля подальшого підвищення якості обслуговування громадян, в тому числі і для максимального зменшення часу очікування в черзі, проводяться заходи з оптимізації прийому документів заявників.

Наприкінці виступу кожного із спікерів відбувалось обговорення по суті питання, в результаті чого були напрацьовані відповідні рішення.

Підготовлено відділом з питань інформаційної політики 

 

Перейти до спискуВерсiя для друку