Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Дніпровська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Колегія: підведено підсумки роботи із документами і зверненнями громадян та Опікунської ради у 2019 році

Опубліковано 25 лютого 2020 року о 15:54
фото

25 лютого під головуванням очільника району Петра Онофрійчука відбулося чергове засідання колегії Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації. Про стан виконання в Дніпровській райдержадміністрації документів органів влади вищого рівня, службової документації та підсумки роботи із зверненнями громадян за 2019 рік йшлося у доповіді начальників відділів контролю Людмили Жовнірчик, роботи із зверненнями громадян Олени Ревуцької та моніторингу звернень Дніпровської райдержадміністрації Альони Слободяник.

Як зазначила Людмила Жовнірчик, протягом 2019 року до відділу організації діловодства райдержадміністрації надійшло 15178 документів, з яких 4 283 - контрольні, що складає 28,22%. Відділом контролю райдержадміністрації постійно відслідковується хід виконання актів та доручень органів влади вищого рівня, звернень та запитів депутатів рад усіх рівнів, доручень голови Київської міської державної адміністрації та голови райдерж­адміністрації. З метою покращення виконавської дисципліни застосовуються різні форми організації контролю, але перевага надається упереджувальному контролю. Також, як зазначила доповідач, проводиться щоденний моніторинг виконання вищезазначених доручень, особливо тих, які знаходяться на контролі в Контрольно-аналітичному управлінні апарату КМДА. За минулий рік порушень термінів виконання цих доручень допущено не було.

Наприкінці виступу Людмила Жовнірчик зауважила, що освоєння можливостей системи АСКОД всіма працівниками райдержадміністрації є одним з джерел покращення виконавської дисципліни. Також нагадала про персональну відповідальність керівників структурних підрозділів за стан виконавської дисципліни. (Презентація виступу Л. Жовнірчик).

Співдоповідач з першого питання - начальник відділу роботи із зверненнями громадян Олена Ревуцька зазначила, що відділ здійснює особистий прийом громадян, реєстрацію та попередній розгляд звернень, а також контроль за їх виконанням.

Довідково.

У 2019 році до Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації через відділ роботи із зверненнями громадян надійшло  4 508 звернень громадян (в яких порушено 6 308 питань), з них – поштою, в тому числі електронною – 3 237,  на особистому прийомі –1 271.

Доповідач зазначила, що за результатами аналізу звернень громадян найбільше з них стосувались питань житлово-комунального господарства, що становить 57,4% від загальної кількості питань, порушених у зверненнях. Друге місце за кількістю належить зверненням з питань житлової політики (9,4% від загальної кількості питань). Найчастіше громадяни зверталися з приводу прискорення надання житлової площі у зв’язку з тривалим перебуванням на квартирному обліку,  надання службового житла  працівникам комунального господарства тощо. Третє місце за кількістю займають звернення з питань соціального захисту (6,5 % від загальної кількості питань). Найбільше турбують громадян, передусім, правомірність нарахувань та здійснення перерахунків за житлово-комунальні послуги, встановлення та повірки лічильників, призначення чи перерахунку житлових субсидій, призначення соціальних допомог, поліпшення житлових умов. Олена Ревуцька відмітила, що всі звернення розглянуті у встановлений чинним законодавством термін.

Довідково.

За результатами розгляду звернень: надано роз’яснення - 88,9%; вирішено позитивно - 8,2%; переслано за належністю - 2,6%; не підлягало розгляду - 0,02%; відмовлено у задоволенні - 0%;залишено на довгостроковому контролі - 0,3% (до виконання запланованих робіт).

Окремо йшлося про проведення особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації.

Довідково.

У 2019 році проведено 95 особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, на яких прийнято 410 осіб.

Наприкінці виступу доповідач зупинилась на питанні забезпечення своєчасного розгляду заяв, скарг та пропозицій  громадян. Вона відмітила, що з цією метою відділом щотижнево через систему електронного документообігу АСКОД надаються письмові нагадування про наближення чи закінчення встановлених термінів виконання, здійснюється щоденний поточний контроль; щомісяця проводяться перевірки організації роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах та виїзні дні контролю за участю представників управління з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації. (Презентація виступу О. Ревуцької).

Начальник відділу моніторингу звернень Альона Слободяник доповнила висвітлення питання, доповівши про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Дніпровської райдержадміністрації у 2019 році від Комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва» (далі КБУ «Контактний центр»).

Довідково.

До Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації протягом2019 року від КБУ «Контактний центр» на розгляд та виконання надійшло 61 671 звернення громадян, які були опрацьовані виконавцями в термін передбачений Законом України «Про звернення громадян».

Найбільша кількість звернень стосувались питання житлово-комунального господарства, на другому місці питання соціального захисту населення, на третьому - питання торгівлі та побутового обслуговування населення, забезпечення хлібобулочними виробами за соціальною ціною.

Доповідач відмітила, що у минулому році відбулося 2 прямих ефіри за участю голови райдержадміністрації в проекті  «Прямий зв’язок з київською міською владою». Під час прямого ефіру було зареєстровано 56 звернень громадян, які було опрацьовано визначеними виконавцями у встановлений термін.

Окремо Альона Слободяник зупинилась на показниках, які щомісячно проводяться Департаментом економіки та інвестицій КМДА (відповідно до окремого доручення Київського міського голови від 01.04.2015 № 9482 «Про проведення щомісячної оцінки діяльності районних в місті Києві державних адміністрацій»). Вона зауважила, що КБУ «Контактний центр міста Києва» відповідальний за підготовку та подання інформаційно-аналітичних показників по 3 напрямках із 16:

-  «Рівень виконання звернень громадян з питань житлового господарства»,

-  «Рівень виконання звернень громадян щодо питань забезпечення благоустрою міста»,

-  «Рівень виконання звернень громадян з питань життєдіяльності району».

За підсумками року рейтингові показники Дніпровської РДА відповідно до напрямків становили 6, 7 та 5 місце серед районів міста Києва.

Наприкінці доповіді Альона Слободяник також зупинилась на здійсненні відділом контролю за своєчасним та якісним опрацюванням звернень громадян. (Презентація виступу А. Слободяник)

Про роботу Опікунської ради протягом 2019 року щодо захисту прав та законних інтересів повнолітніх недієздатних та обмежено-дієздатних осіб доповідала заступник голови Дніпровської райдержадміністрації, голова Опікунської ради Алла Загородня.

Довідково.

На обліку в Опікунській раді Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації перебуває 244 недієздатні особи, 248 опікунів, 6 обмежено-дієздатних осіб та 6 піклувальників.

Доповідач проінформувала присутніх про нормативно-правові акти, якими керується Опікунська рада в своїй роботі, про основні повноваження та склад Опікунської ради. Окремо Алла Вікторівна зупинилась на співпраці з лікарями-психіатрами та районним управлінням поліції. Закцентувала увагу на проблемних питаннях щодо ненадання інформації на запити Опікунської ради та недостатнього обсягу визначених законодавством повноважень, зокрема, відсутні законодавчо врегульовані інструменти реагування на зловживання опікунами своїми правами та обов’язками, повноваження звернення до нотаріусів для накладення арешту на нерухоме майно недієздатних осіб тощо. Також Алла Вікторівна зауважила, що Правила опіки та піклування, якими керується Опікунська рада, прийняті 26.05.1999 р.. За 21 рік багато з положень цих Правил застаріли та не відповідають нинішнім реаліям, що значно ускладнює роботу, оскільки позбавляє можливості реагувати на нові проблеми, які не передбачені Правилами опіки та піклування.

Довідково.

У 2019 році Опікунська рада забезпечила розгляд 56 питань, провела 15 засідань та 28 обстежень умов проживання недієздатних осіб та потенційних опікунів. Взято участь у 172 судових засіданнях; подано 17 заяв органу опіки та піклування до Дніпровського районного суду міста Києва про визнання осіб недієздатними, призначення опікунів недієздатним особам, звільнення опікунів від виконання обов’язків опікуна та поновлення цивільної дієздатності фізичних осіб; готувалися запити та відповіді заявникам та установам з визначених питань. Секретарем Опікунської ради на особистому прийомі прийнято 512 громадян.

(Презентація виступу А. Загородньої)

Наприкінці виступу кожного з доповідачів відбувалось обговорення по суті питання, в результаті чого були напрацьовані відповідні рішення.

Підготовлено відділом з питань інформаційної політики


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux