КМДА Київська міська державна адміністрація


12 січня 2021

Як оформити субсидію онлайн: покрокова інструкція

Сьогодні оформити субсидію можна через мережу Інтернет.

Для цього потрібно:

1. Зайти на сайт Міністерства соціальної політики України (https://www.msp.gov.ua/ ) у рубрику «Е-Сервіси»

 

 2. У рубриці «Е-Сервіси» обираємо «Субсидії»

 

 3. Нас автоматично переводить на сайт https://subsidii.mlsp.gov.ua/ ), де потрібно заповнити форму, а саме обрати 1 з трьох способів реєстрації.

 На стартовій сторінці Системи надання послуги попередньої реєстрації документів про призначення житлової субсидії, Заявнику пропонується обрати один з варіантів реєстрації/входу

 Крок 1

(мал. 1)

У разі обрання «реєстрація або вхід з ідентифікацією електронним цифровим підписом» та «реєстрація або вхід з ідентифікацією BankID», подання та підписання документів відбувається виключно в електронному вигляді без необхідності особистого відвідування управління соціального захисту.

У разі обрання «реєстрація або вхід за адресою електронної пошти» зазначено, що необхідно подати документи у паперовій формі (після заповнення форми на сайті вам прийде ПДФ-версія документу, яку потрібно буде роздрукувати, підписати і занести у орган соціального захисту).

Крок 2

Після успішного входу в систему буде здійснено перехід  до заповнення електронних форм:

  • Заяви про призначення та надання у грошовій формі через (зазначається відділення банку),
  • Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії 

(мал.2)

(мал. 3)

 Крок 3

Після заповнення всіх необхідних реквізитів необхідно перевірити  та підтвердити правильність внесених даних, та подати документ.

Результат

В результаті на електронну адресу надійде повідомлення:

  1. вашу електронну заяву на призначення житлової субсидії було успішно зареєстровано. Її номер – 1111111111111.  Про всяк випадок збережіть його.
  2. Розглядатиме заяву саме той орган соціального захисту населення, який ви зазначили при заповненні електронної форми.
  3. У разі, якщо ви не використовували електронного цифрового підпису, вам доведеться особисто звернутися до органу соціального захисту населення, аби власноруч підписати документи.
  4. Найближчим часом наші співробітники зв’яжуться з вами, аби узгодити дату і час вашого візиту.
  5. До цього листа також додані копії поданих вами документів.

За інформацією msp.gov.ua



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.