Освітня безбар’єрність
Безбар’єрний простір: затверджено рекомендації для закладів освіти
В ІРЦ №4 Дніпровського району проводять корекційно-розвиткові заняття для дітей з ООП
В дитсадку №444 Дніпровського району відкрилася інклюзивна група для дітей з ООП
Київ запровадив нову соціальну послугу супроводу під час інклюзивного навчання
В закладах освіти Дніпровського району відбулися засідання команд супроводу дітей з ООП
Цього року понад 7 млрд грн спрямовано на розвиток інклюзивної освіти
Освітній курс: «Як бізнесу бути інклюзивним»
Соціальна послуга супроводу під час інклюзивного навчання
Освітні продукти про безбар’єрність відтепер у спеціальному розділі на Дія.Освіта
Стартувала серія тренінгів з основ вебдоступності для публічних службовців
У столиці обговорили питання популяризації та залучення молоді до професії перекладач жестової мови
Як створити безбарʼєрний молодіжний простір: новий серіал на Дія.Освіта
Інтерактивний тренінг «Україна без бар’єрів» у Київському професійному коледжі «Лівобережний»
Як взаємодіяти з людьми з бойовим досвідом: новий серіал на Дія.Освіта
Освітня безбар'єрність в Дніпровському районі
Освіта, якій заважають бар’єри
Автошкола для людей з інвалідністю - де пройти навчання
Оновлений публічний простір: бібліотеку імені П. Тичини перетворено на сучасний бібліохаб
Освітня безбар’єрність – це створення рівних можливостей та вільного доступу до освіти, включаючи освіту протягом життя.
Освітня безбар’єрність – якісна освіта незалежно від віку, стану здоров’я та місця проживання, це – рівні можливості та вільний доступ до освіти, зокрема освіти протягом життя, а також здобуття іншої професії, підвищення кваліфікації та опанування додаткових компетентностей.
Реалізація освітньої безбар’єрності передбачає такі стратегічні цілі:
- можливість дорослих, молоді та дітей використовувати всі види та форми освіти; задоволення особливих освітніх потреб всіх учасників освітнього процесу; створення інклюзивного освітнього середовища.
- Освіта має бути якісною та доступною для кожного, тому формується інклюзивне освітнє середовище у закладах освіти, розробляються нові освітні програми, вчителі підвищують рівень педагогічної майстерності тощо.