Управління соціальної та ветеранської політики
Звертаємо Вашу увагу, що з 01.06.2023 року прийом громадян здійснюється виключно адміністраторами Центру надання адміністративних послуг на виконання рішення Київської міської ради від 20.04.2023 №6307/6348 «Про визначення переліку адміністративних послуг, які надаються через центри надання адміністративних послуг».
Для запису на прийом до Центру надання адміністративних послуг Ви можете особисто звернутися за адресою:
- Центр надання адміністративних послуг Дніпровського району м. Київ, Харківське шосе, 18.
- Центр надання адміністративних послуг Дніпровського району м. Київ, бульв. Івана Котляревського, 1/1
Також Ви можете скористатися попередньою реєстрацією у електронній черзі.
Управління соціальної та ветеранської політики Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
|||
Начальник Управління – Соя Олександра Вікторівна
|
|||
На період дії воєнного стану графік роботи Управління соціальної та ветеранської політики Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації: понеділок – п’ятниця з 09:00 год. до 17:00 год. |
|||
ГРАФІК |
|||
ПОНЕДІЛОК - ВІВТОРОК |
Заступник начальника Управління – начальник відділу по виконанню міських цільових програм
|
з 09-00 до 15-00 |
|
СЕРЕДА |
Начальник Управління – СОЯ Олександра Вікторівна |
з 09-00 до 15-00 |
|
ЧЕТВЕР - П"ЯТНИЦЯ |
Заступник начальника Управління – начальник відділу організаційно-аналітичної роботи
|
з 09-00 до 15-00 |
|
Структурні підрозділи та електронні адреси Управління соціальної та ветеранської політики |
|||
Прізвище, ініціали |
Посада |
Службовий телефон |
Електронна адреса |
Керівництво |
|||
Соя О.В. |
Начальник Управління |
512-08-07 |
|
|
Приймальня Управління |
|
|
Відділ бухгалтерського обліку та звітності |
|||
Петровська Л.В. |
Начальник відділу – головний бухгалтер |
510-25-62 (тел./факс) |
|
Дубинська А.П. |
Заступник начальника відділу |
||
Відділ управління персоналом |
|||
Безвершнюк О.С. |
Начальник відділу |
- |
|
Відділ контролю та роботи зі зверненнями громадян |
|||
Савельєва В.С. |
Начальник відділу |
- |
|
загальна електронна пошта Управління; |
|||
Юридичний відділ |
|||
Швед Т. В. |
Начальник відділу |
- |
|
Лазоренко О.А. |
Заступник начальника відділу |
||
Відділ з питань протидії насильству і торгівлі людьми |
|||
Мироненко С.Ю |
Заступник начальника Управління - начальник відділу |
512-08-07 |
|
Кузьменко І.Г. |
Заступник начальника відділу |
510-90-59 |
|
Сектор з питань опіки та піклування |
|||
Тагірджанова В.В. |
Завідувач сектору |
542-99-13 |
|
Відділ контролю за призначенням та виплатою пенсій |
|||
Дьохтяренко Л.А. |
Начальник відділу |
- |
|
Відділ координації надання соціальних допомог |
|||
Морар Ю.А. |
Начальник відділу |
540-98-14 |
|
Червінська І.А. |
Заступник начальника відділу |
- |
|
Відділ по роботі з переміщеними особами |
|||
Калашник О.О. |
Начальник відділу |
- |
|
|
Заступник начальника відділу |
- |
|
Відділ прийняття рішень |
|||
Лозинська І.В. |
Начальник відділу |
510-44-45 |
|
Мотових Н.В. |
Заступник начальника відділу |
- |
|
Відділ соціальної підтримки пільгових категорій громадян |
|||
Глущенко О.В. |
Начальник відділу |
- |
|
Мацак Л.В. |
Заступник начальника відділу |
512-86-73 |
|
Відділ автоматизованих систем управління |
|||
|
Начальник відділу |
540-98-13 |
|
Відділ з питань реабілітації та оздоровлення |
|||
Семенець Т.Д. |
Начальник відділу |
- |
|
Семенюк Н.Г. |
Заступник начальника відділу |
512-97-46 |
|
540-80-36 |
|||
Відділ державних соціальних гарантій |
|||
Галанзовська Т.Г |
Начальник відділу |
512-03-98 |
|
|
Заступник начальника відділу |
512-11-86 |
|
Відділ по виконанню міських цільових програм |
|||
Рогач С.А. |
Заступник начальника Управління - начальник відділу |
- |
|
Суліма Н.М. |
Заступник начальника відділу |
510-77-07 |
|
Відділ моніторингу та контролю за наданням соціальних послуг |
|||
Романець О.В. | Начаотник відділу |
510-70-83 |
|
Бондаренко Л.О. |
Заступник начальника відділу |
510-70-83 |
|
Відділ з питань надання соціальних послуг |
|||
Сойнова Т.В. |
Начальник відділу |
542-93-50 |
|
Солод Г.Є. |
Заступник начальника відділу |
- |
|
Сектор по роботі з особовими справами одержувачів допомог |
|||
Демко Н. В. |
Завідувач сектору |
- |
|
Опікунська рада Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Територіальний центр соціального обслуговування
Директор – Рудковська Людмила Петрівна |
|||
Юридична адреса: 02125, м. Київ, вул. Остафія Дашкевича, б. 7-А, корп. 3 |
|||
Телефон: 512-00-35 |
|||
Електронна адреса: [email protected] |
|||
З травня 2022 року на період дії воєнного стану встановлено графік роботи Територіального центру соціального обслуговування Дніпровського району м. Києва: |
|||
понеділок – четвер з 09:00 год. до 17:00 год., п’ятниця: з 9:00 до 15:45 год. (без перерви на обід). |
|||
Сторінка на Facebook: https://www.facebook.com |
|||
Рудковська |
Директор ТЦСО |
512-00-35 |
|
Людмила Петрівна |
|||
Нейман |
Заступник директора ТЦСО |
||
Наталія Василівна |
|||
Центральне відділення (вул. Остафія Дашкевича, 7-А) |
|||
Шененко |
Завідуюча відділенням соціальної допомоги вдома |
540-72-56 |
Надання соціальних послуг на дому |
Тетяна Іванівна |
|||
Корольова |
Завідуюча відділенням денного перебування |
542-69-30 |
Надання соціальних послуг денного догляду та «Університету третього віку» |
Оксана Василівна |
|||
Давидчук |
Завідуюча відділенням організації надання адресної натуральної та грошової допомоги |
512-34-41 |
Надання адресної та гуманітарної допомоги |
Тамара Михайлівна |
|||
Березняківське відділення (вул. Березняківська, 6-А) |
|||
Шкара |
Завідуюча відділенням соціальної допомоги вдома |
295-09-41 |
Надання соціальних послуг на дому |
Світлана Михайлівна |
|||
Зибіна |
Завідуюча відділенням денного перебування |
295-09-41 |
Надання соціальних послуг денного догляду та «Університету третього віку» |
Роза Олександрівна |
|||
Русанівське відділення (Русанівський бульвар, 4) |
|||
Альховікова |
В.о. завідуючої відділенням соціальної допомоги вдома |
295-18-50 |
Надання соціальних послуг на дому |
Наталія Іванівна |
|||
Грінік |
Завідуюча відділенням денного перебування |
295-18-50 |
Надання соціальних послуг денного догляду та «Університету третього віку» |
Надія Миколаївна |
Центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю Дніпровського району міста Києва
Контакти: 02218, м. Київ, вул. Райдужна, 51, тел. (095) 3-476-476
02125, м. Київ, вул. Дашкевича Остафія, 7а (2 корпус),
Е-mail: [email protected]
Сайт: www.скrdi.kiev.ua
Сторінка на Фейсбук: https://www.facebook.com/ckrdi.kiev.ua
Розклад роботи:
- понеділок – четвер з 9:00 – 18:00,
- п'ятниця з 9:00 – 16:45,
- перерва на обід: 13:00 – 13:45.
Директор – Корява Марина Леонідівна
Заступник директора – Шиманська Тетяна Петрівна
ПІБ керівника |
Посада |
Адреса |
Короткий зміст послуг |
Козлова Наталія Володимирівна |
завідувач відділення ранньої реабілітації дітей з інвалідністю |
вул. Райдужна, 51 |
Здійснює комплекс реабілітаційних заходів ранньої реабілітації направлений на зменшення та за можливості подолання фізичних, психічних розладів та інтелектуальних вад, набуття побутових та соціальних навичок, розвитку здібностей, поступову повну або часткову інтеграцію в суспільство дітей до 2 років, які мають ризик отримати інвалідність та дітей з інвалідністю від 2 років до 6 років, участь у культурно- масових заходах та отримання гуманітарної допомоги (за наявності) |
Волинець Тетяна Михайлівна |
завідувач відділення психолого-педагогічної реабілітації дітей з інвалідністю |
вул. Райдужна, 51 |
Навчання та виховання в групі денного перебування дітей з інвалідністю віком від 2 до 18 років у кількості 8 осіб, які завдяки відділенню не тільки отримують реабілітаційні послуги з психологічної, логопедичної, педагогічної та фізичної реабілітації, а мають можливість також отримати послугу денного догляду. При відділенні для дітей організовано безкоштовне 3-х разове харчування та транспортне перевезення, участь у культурно-масових заходах та отримання гуманітарної допомоги (за наявності) |
Нешина Марина Сергіївна |
завідувач відділення фізичної реабілітації |
вул. Райдужна, 51 |
Забезпечує комплексний підхід спрямований на відновлення та розширення рухової сфери, зокрема амплітуди, сили, точності, витривалості рухів, координації постави і переміщень; самостійне або з підтримкою виконання різноманітних видів робіт і дій; засвоєння звичок рухової активності і відпочинку, спорту, ведення здорового способу життя; розуміння і контроль фізіологічних та інших потреб організму. До відділення фізичної реабілітації приймаються діти з інвалідністю віком від 2 до 18 років, участь у культурно- масових заходах та отримання гуманітарної допомоги (за наявності) |
Онищенко Лариса Анатоліївна |
завідувач відділення трудової реабілітації/ працетерапії |
вул. Райдужна, 51 |
Розширює коло свого спілкування, світогляду, на розвиток власних здібностей та соціальної незалежності. У відділенні велику увагу приділяють засвоєнню знань, вмінь та навичок з орієнтування в домашніх умовах, відбуваються заняття з ведення домашнього господарства, самообслуговування та розвитку різнобічних інтересів і потреб, організації дозвілля і відпочинку осіб з інвалідністю віком до 35 років. До відділення приймаються особи з інвалідністю віком від 18 до 35 років, участь у культурно- масових заходах та отримання гуманітарної допомоги (за наявності) |
Василишена Юлія Анатоліївна |
завідувач відділенні соціальної допомоги догляд вдома |
вул. Райдужна, 51
|
Здійснює заходи з організації надання догляду вдома за місцем проживання отримувача послуг. На облік приймаються діти з інвалідністю віком від 3-х до 18 років та повнолітні особи з інвалідністю віком до 35 років, які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги. Заходи, що пропонуються: допомога в самообслуговуванні, косметичному прибиранні, закупці продуктів, приготуванні їжі, супроводі в поліклініку, на прогулянку, участь у культурно-масових заходах та отримання гуманітарної допомоги (за наявності) |
Медвецька Вікторія Валеріївна |
завідувач відділення раннього втручання |
вул. Райдужна,51
|
Раннє втручання – це міждисциплінарна допомога сім’ям з дітьми раннього віку (від народження до 3-х років 11 місяців 29 днів), у яких є порушення розвитку (церебральний параліч, розлади аутистичного спектра, синдром Дауна, епілепсія та інші). Послуга раннє втручання включає: - супровід сімей, які виховують малюків із порушенням розвитку; - допомогу родині у розвитку життєво необхідних умінь та навичок у дитини; - сприяння покращенню взаємодії малюка із членами родини та соціуму; - участь у культурно-масових заходах та отримання гуманітарної допомоги (за наявності) |