Цифрова безбар’єрність
Мінсоцполітики оновило Електронний кабінет особи з інвалідністю: що змінилося
Цифрова держава без перешкод — як Мінцифри впроваджує стратегію безбарʼєрності
Екстрена допомога людям з порушенням слуху / мовлення
МВС безбар’єрність: як людям із порушенням слуху та мовлення здійснити виклик на Службу 112
Як пенсіонерам оформити довідку про доходи онлайн?
Допомога на дитину одинокій матері або батьку: як оформити онлайн?
Освітні продукти про безбар’єрність відтепер у спеціальному розділі на Дія.Освіта
Як оформити виплати людині з інвалідністю дитинства та дітям із інвалідністю онлайн
Як оформити пенсію через вебпортал Пенсійного фонду України за допомогою Дія.Підпис
Оформлення онлайн-заяви на отримання пільг на житлово-комунальні послуги для ветеранів війни
“Доступно!”: в Україні працює чатбот для пошуку безбар’єрних локацій
Стартувала серія тренінгів з основ вебдоступності для публічних службовців
У Києві запустили публічні дашборди з інформацією про діяльність міста
«Доступно!» - цифровий сервіс для пошуку безбар'єрних об'єктів
Київ першим в Україні запустив сервіс «Портал Захисників та Захисниць»
Цифрова доступність визначена пріоритетним напрямом у сфері цифровізації столиці
Безбар’єрність є ключовим принципом цифрової інклюзії
Цифрова безбар’єрність – один з найважливіших принципів роботи ДМС
Освіта ДІЯ, освітній серіал «Безбар’єрна грамотність»
Як зробити цифрові послуги доступними для кожного: результати досліджень
Усі суспільні групи мають доступ до швидкісного Інтернету, публічних послуг та публічної цифрової інформації.
Не всі громадяни мають доступ до цифрової інфраструктури та потребують розширення широкосмугового доступу до підключення в країні та комп’ютеризації громадських закладів.
Українці мають порівняно низький рівень цифрової грамотності, а отже, необхідні програми та інфраструктура цифрової освіти.
Цифрові публічні сервіси (веб-сайти, додатки, цифрові послуги) недостатньо адаптовані для всіх груп населення, а тому потребують розроблення та впровадження відповідних стандартів.
Громадяни не завжди мають доступ до державних і комунальних сайтів, додатків та електронних послуг. Найбільш проблемним є доступ осіб з порушеннями зору, слуху та осіб з порушенням інтелектуального розвитку.
Досягнення стратегічних цілей дасть змогу досягти фізичної безбар’єрності в країні завдяки:
- збільшенню рівня покриття доступу до фіксованого та мобільного широкосмугового доступу до Інтернету;
- комп’ютеризації та підключенню до Інтернету соціальної інфраструктури;
- створенню доступної системи цифрової освіти;
- збільшенню цифрової доступності веб-сайтів та додатків;
- цифровізації публічних послуг.