Головна  →  Оголошення  →  8 лютого 2022

У «Центрі комунального сервісу» пояснили, як дистанційно актуалізувати інформацію про лічильники

У КК «Центр комунального сервісу» (ЦКС) пояснили, що необхідно для  коректних нарахувань лічильників.

Лічильники обов’язково мають бути вчасно повірені, опломбовані, а фактичні номери лічильників води та опалення в інфоблоках виконавців послуг (КП «Київтеплоенерго» та ПрАТ АК «Київводоканал») в особистому кабінеті та в паперовому рахунку-повідомленні мають бути тотожними із номерами, що вказані у паспортах приладів обліку.

Щоб актуалізувати інформацію після повірки лічильників достатньо надіслати скан-копії документів, зазначивши адресу проживання, через месенджер у Facebook або Skype. Зокрема, для цього потрібно надіслати:

  • свідоцтва про проходження повірки;
  • протокол повірки/акт виконаних робіт із повірки лічильника (якщо повірка здійснювалась на місці без демонтажу лічильника) або акти демонтажу та монтажу лічильника та акти опломбування і розпломбування (якщо повірка здійснювалася з демонтажем);
  • фото лічильників станом на дату звернення.

При виявленні невідповідності номерів лічильників, для актуалізації інформації необхідно надіслати через Facebook або Skype скан-копії:

  • паспортів або свідоцтв про повірку;
  • актів опломбування лічильників;
  • фото лічильників із показаннями на поточну дату.

Також залишити копії документів можна у скриньках для передачі заяв, що розташовані за адресами: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services.

Замовити ж опломбування можна за телефоном (044) 247-40-40, або сайті ЦКС у розділі «Дистанційне обслуговування».

За інформацією kyivcity.gov.ua

Перейти до спискуВерсiя для друку