Головна  →  Новини  →  15 листопада 2021

В рамках реалізації проєктів «Громадського бюджету» в ДНЗ №655, школах №184 та №125 оновлено актові зали

В рамках реалізації проєктів «Громадського бюджету» в ДНЗ №655, школах №184 та №125 оновлено актові зали

В Дніпровському районі столиці реалізовано чергові проєкти «Громадського бюджету 5», а саме: №29 «ВІДКРИЙ МОЖЛИВОСТІ ДИТИНІ в ДНЗ №655», №96 «Культурний відпочинок здобувачів освіти СЗШ №184» та №439 «Модернізація публічного простору актової зали СШ №125 м. Києва».

З метою облаштування в дошкільному навчальному закладі №655 (вул. Остафія Дашкевича, 4В) освітнього простору сучасними технічними засобами придбано та встановлено нове обладнання: настінний проектор, музичний центр, генератор мильних бульбашок, мікрофони, комплект акустичної системи та віконні ролети.

У зв’язку з усвідомленням потреби в новітніх формах навчання та змістовного дозвілля дітей в середній загальноосвітній школі №184 (вул. Вільде Едуарда, 5) реалізовано проєкт №96. Для актової зали освітнього закладу придбано нове обладнання: активний звукопідсилювальний комплект, мікшерний та мікрофонний пульти, підвісний екран, безпровідну мікрофонну систему та мікрофонні стійки.

З метою осучаснення інтер'єру актової зали спеціалізованої школи №125 з поглибленим вивченням англійської мови (вул. Плеханова, 2) для проведення якісних та креативних івентів, воркшопів та семінарів, а також інших культурних та естетичних заходів реалізовано проєкт «Громадського бюджету 5» №439. В рамках реалізації проєкту придбано 150 штабельованих стільців.

Оновлення обладнання покращить можливість проводити для вчителів, вихованців навчальних закладів та їх батьків культурно-масові заходи, семінари, круглі столи, конференції та інші. Це в свою чергу сприятиме формуванню всебічно розвинутої особистості. Дасть можливість знаходити та розвивати нові обдарування, осучаснити освітній процес учнівської молоді.

Інформацію підготовлено відділом з питань інформаційної політики за матеріалами Фінансового управління Дніпровської РДА

Перейти до спискуВерсiя для друку