Головна  →  Оголошення  →  23 березня 2023

У Києві розпочала роботу телефонна «гаряча лінія» щодо надання соціальних послуг

У Києві розпочала роботу телефонна «гаряча лінія» щодо надання соціальних послуг

У Київському міському територіальному центрі соціального обслуговування відкрито нову телефонну «гарячу лінію» з питань надання соціальних послуг. «Гарячу лінію» створено для надання інформації громадянам щодо соціальних послуг, а також для того, щоб оперативно реагувати на скарги стосовно якості їх надання.

Звернувшись за телефоном: (044) 500 23 23, кияни можуть отримати:

  • роз’яснення з питань порядку та умов надання соціальних послуг територіальними центрами (догляд вдома, паліативний догляд, соціальна адаптація, консультування, денний догляд, натуральна допомога, транспортні послуги, представництво інтересів, фізичний супровід осіб з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату та пересуваються на кріслах колісних, з інтелектуальними, сенсорними, фізичними, моторними, психічними та поведінковими порушеннями тощо);
  • роз’яснення щодо порядку звернення для отримання соціальних послуг та переліку необхідних документів;
  • інформацію щодо отримання допомоги відповідно до міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам» – продуктових наборів, засобів особистої гігієни (підгузок, пелюшок, урологічних прокладок), наборів миючих засобів, одноразової матеріальної допомоги, засобів реабілітації (палиць, милиць, крісел колісних, інвалідних візків, ходунків, протипролежневих матраців тощо);
  • інформацію щодо отримання реабілітаційних послуг для дітей і осіб із інвалідністю;
  • інформацію щодо отримання послуг через соціальне замовлення;
  • контактну інформацію надавачів соціальних послуг.

«Гаряча лінія» працює в робочі дні з 08:30 до 16:00.

Тарифікація дзвінків, згідно з тарифами оператора.

За інформацією kyivcity.gov.ua

Перейти до спискуВерсiя для друку