Олена Шевченко провела «Онлайн-прийом громадян» у Контакт-центрі 1551
                            Опубліковано 01 вересня 2023 року о 14:25
                        
                                                                    Цими днями у Контактному центрі 1551 під час онлайн-прийому громадян в.о. першого заступника голови Дніпровської РДА Олена Шевченко відповідала на звернення дописувачів.
Олена Володимирівна відповідала на дзвінки та електронні звернення мешканців. Громадяни піднімали низку питання, серед яких:
- відсутність або незадовільна якість, гарячого та холодного водопостачання;
 - відновлення благоустрою після виконання планових, аварійних робіт на об’єктах благоустрою;
 - утримання будинків, прибудинкових територій та підвалів;
 - ремонт під’їздів та покрівель житлових будинків;
 - освітлення в під’їздах та на прибудинкових територіях;
 - технічний та санітарний стан ліфтового господарства;
 - облаштування дитячих майданчиків;
 - обслуговування систем тепло-, водопостачання, водовідведення та ливнестоків;
 - укладання та відновлення асфальтного покриття, технічний стан проїжджих частин;
 - соціальне забезпечення, робота медичних та навчальних установ та ін.
 
Нагадаємо, що «онлайн-прийом громадян» – це відкрите спілкування посадових осіб Київської міської державної адміністрації та її структурних підрозділів з мешканцями щодо актуальних питань функціонування міста Києва у форматі щотижневих онлайн-трансляцій на сторінці Контакт-центру в Facebook.
