Без черг: енергетики запустили новий онлайн-сервіс для киян
Якщо у вас виникли проблеми з платіжками й нарахуваннями за електрику, не кидайтеся на світанку займати чергу у центрі обслуговування клієнтів. Відтепер ви можете зекономити час та здоров’я й записатися в електронну чергу з дому. На сайті компанії «Київські енергетичні послуги» запрацював розділ «Попередня реєстрація»: https://kep.com.ua/poperednya_reestratsiya.
Побутові споживачі та представники юридичних осіб за допомогою простої форми можуть заздалегідь записатися на прийом до фахівця центру для вирішення своїх питань, пов‘язаних із постачанням електричної енергії.
У формі на сайті потрібно обрати зручний день та час і зазначити тему свого візиту. З отриманим реєстраційним номером клієнт має вчасно прийти у обраний день та час і звернути увагу на інформаційний екран електронної черги. Клієнта запросять до фахівця центру на обслуговування (номер з‘явиться на екрані).
Водночас, і формат «живої черги» зберігається. Частина фахівців центру будуть опрацьовувати питання клієнтів, які не були зареєстровані, а частина – обслуговувати список попередньої реєстрації.
-Як постачальник електроенергії ми постійно підвищуємо комфорт при обслуговуванні наших клієнтів: запроваджуємо нові електронні функції, збільшуємо вибір способів обслуговування, покращуємо роботу наших центрів в цілому, - наголосив директор компанії «Київські енергетичні послуги» Віктор Мельников.
Нагадуємо, що питання, які можуть виникнути у клієнта щодо споживання електричної енергії, можна вирішити дистанційно за допомогою контакт-центру «Київських енергетичних послуг». Для цього можна скористатися формою зворотного зв‘язку в Особистому кабінеті, відправити електронного листа на адресу [email protected], написати особисте повідомлення на нашій сторінці у Facebook. І, звісно, зателефонувати за номерами (044/067/066) 277-18-18. Усі запитання споживачів щодо роботи компанії, як постачальника електроенергії, будуть розглянуті.
За інформацією: vechirniykiev.com.ua