Дніпровська РДА постійно працює над покращенням результатів своєї роботи
Дніпровська районна в місті Києві державна адміністрація постійно працює над покращенням результативності своєї діяльності. Кожен напрямок роботи знаходиться на постійному контролі. Адже своєчасність та оперативність вирішення завдань і викликів сьогодення, якість надання послуг являються одними з головних показників оцінювання мешканцями району їхніх стосунків із владою.
З свого боку щомісячне оцінювання діяльності всіх десяти районних в місті Києві державних адміністрацій здійснює Київська міська державна адміністрація. Тому що, як орган влади, районна адміністрація має чітке коло закріплених за нею повноважень, які делеговані їй Київською міськдержадміністрацією.
За результатами цього оцінювання у квітні Дніпровський район посів 5-6 місце в загальному рейтингу, покращивши свій попередній результат за січень-березень на 3 позиції. З 15-ти показників, за якими здійснюється оцінювання, покращення відбулися за шістьма позиціями, а саме:
- Рівень освоєння видатків на капітальні вкладення та капітальний ремонт за рахунок коштів бюджету м. Києва, виконання становить 12,5% (відбулось зростання на 5 позицій - з 7 на 2 місце);
- Темп зростання (зменшення) обсягу заборгованості по платі за здачу в оренду нежитлової площі, переданої до сфери управління районних в місті Києві державних адміністрацій, у відсотках до початку року, виконання становить 95,3% (зростання на 5 позицій - з 9 на 4 місце);
- Співвідношення отриманої орендної плати до нарахованої у звітному періоді відповідного року, виконання становить 100,9% (зростання на 2 позиції - з 4 на 2 місце);
- Темп зростання (зменшення) доходів загального фонду бюджету міста Києва (без трансфертів), у відсотках до попереднього року, виконання становить 123,4% ( зростання на 1 позицію - з 7 на 6 місце);
- Рівень відновлення благоустрою в місцях аварійних розриттів, значення показника становить 27,94%, (зростання на 1позицію з 9 на 8 місце);
- -Покращилась оцінка якості роботи з надання адміністративних послуг відділами (центрами) надання адміністративних послуг (зростання на 1 позицію - з 10 на 9 місце). Цей маленький крок вперед вдалося зробити за рахунок зменшення середнього часу очікування в черзі. Відповідно до статистичних даних з системи автоматичного керування чергою, він становить 23 хвилини.
Слід відмітили, що до Центру щоденно звертається більше півтисячі громадян для оформлення документів, отримання довідок та консультацій. У квітні Центром зареєстровано 5 908 адміністративних справ, з яких 4 883 заявники вже отримали результати надання адміністративних послуг. Задля подальшого підвищення якості обслуговування громадян, в тому числі і для максимального зменшення часу очікування в черзі, проводяться заходи з оптимізації прийому документів заявників.
Окремо слід відзначити два нових показника, оцінювання по яких було введено з квітня місяця поточного року :
- Рівень виконання звернень громадян з питань життєдіяльності району в розрізі районних в місті Києві державних адміністрацій. Виконання становить 67,07% (3 місце);
- Відношення фактичної кількості зареєстрованих об’єктів нерухомого майна за звітний період (наростаючим підсумком з початку року) до кількості зареєстрованих об’єктів нерухомого майна до початку звітного року. Виконання становить 14,5% (3 місце).
Отже, Дніпровська районна в місті Києві державна адміністрація продовжує працювати над покращенням всіх сфер життєдіяльності, створенням комфортних умов проживання та сталого розвитку району. З цією метою, в рамках своїх повноважень, забезпечує збереження та розвиток мережі закладів соціальної та житлово-комунальної інфраструктури, надання адміністративних послуг, ведення обліків, реєстрів, спрямовує свою діяльність на виконання міських цільових програм в межах виділених для району коштів.
Інформацію підготовлено відділом з питань інформаційної політики