Дніпровська РДА: представлений проект другого виїзду з ДВРЗ


Питання щодо будівництва другого виїзду з мікрорайону ДВРЗ та реконструкції існуючого шляхопроводу по вулиці Алма-Атинській було розглянуто під час наради в Дніпровській райдержадміністрації під керівництвом першого заступника очільника району Ігоря Щербака.
У нараді взяли участь представники департаменту транспортної інфраструктури КМДА, УДЦТС «Ліски», корпорації «Київавтодор», КП ШЕУ Дніпровського району, КП «Дарницьке лісопаркове господарство», КП «Київпасттранс» та ТОВ «Інститут Київдормістпроект», громадський діяч (депутат Київради VI скликання) Павло Тесленко, керівник ОСН «Дніпровець» Вячеслав Себба, директор ГО «Добробут та Безпека» Анатолій Кулєшов.
Згідно з попереднім проектом нова дорога проходитиме від вулиці О. Довбуша до Броварського проспекту оминаючи УДЦТС «Ліски». Проект вартістю 120 мільйонів гривень планують реалізувати за 4-5 років. Цей проект вирішує питання розвантаження Ленінградської площі та вулиць Празька і Алма-Атинська від великогабаритного транспорту, дає можливість жителям виїжджати одразу на Броварське шосе. Щоб розвантажити під’їздні дороги до альтернативного виїзду по вулицях Довбуша та Макаренко було запропоновано зробити на них односторонній рух.
«Важливі стратегічні питання мають бути обговорені з громадськістю. Мешканці схвалять цей проект, лише за умови, що він не буде використаний для подальшого розширення кладовища та тотальної забудови місцевості», — наголосив представник громади ДВРЗ та Старої дарниці Павло Тесленко.
Паралельно з будівництвом альтернативного виїзду керівництву району доведеться вирішувати питання підтоплення приватного сектору ДВРЗ. Згідно плану дорога проходитиме територією, на яку зараз іде відкачка води з дренажного озера, щоб понизити рівень ґрунтових вод. Щодо реконструкції існуючого шляхопроводу по Алма-Атинській, було запропоновано три варіанти. Найоптимальніший і, як виявилось, найдешевший проект полягає в розширенні шляхопроводу до 24 метрів з трьома полосами та створення реверсивного руху трамваїв. Коштуватиме така реконструкція 12 мільйонів гривень.
Довідково:
Ідею будівництва другого виїзду з мікрорайону ДВРЗ підкріплено фінансово в новому бюджеті Києва, до якого на цей рік закладені кошти на проектні роботи в сумі 1 мільйон 500 тисяч гривень. Керівництво району плідно співпрацює зі столичною владою, звертаючи її увагу на важливість реалізації цього проекту. До речі знищувати частину лісу при будівництві дороги не знадобиться. А от якщо такий шлях буде збудований повністю, то мешканці ДВРЗ матимуть змогу їхати двома напрямками: на Броварське шосе, або на Бутлерова — Віскозну — Червоногвардійську.
На схемі: проект нової дороги.
Підготовлено відділом з питань внутрішньої політики і зв’язків з громадськістю та за інформацією ОСН «Дніпровець»