ДО УВАГИ УПРАВИТЕЛІВ / ОБ’ЄДНАНЬ / ВИКОНАВЦІВ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ!
Перелік електронних послуг, які громадяни можуть отримати від держави постійно розширюється. Наразі доступна послуга подачі документів на призначення субсидій і пільг на житлово-комунальні послуги. Для швидкого прийняття рішення та верифікації наданих потенційним субсидіантом документів, фахівці Пенсійного фонду України мають отримати інформацію щодо тарифів та заборгованості громадянина від надавачів комунальних послуг.
Щоб забезпечити ефективне функціонування цієї опції, надавачі послуг – управителі / об’єднання / виконавці комунальних послуг мають навчитись користуватись особистим кабінетом на е-порталі Пенсійного фонду України.
Як показала практика, виникає багато питань на стадії реєстрації в особистому кабінеті, при введенні даних щодо тарифів та заборгованості тощо. Для вирішення цих питань спеціалісти відділу технічної підтримки зовнішніх користувачів електронних сервісів Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві організовують щотижневе Zoom- навчання для осіб, відповідальних за вчасне надання інформації по тарифам та заборгованості. Тема навчання: «ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ СПЕЦІАЛІСТА УПРАВИТЕЛЯ / ОБ'ЄДНАННЯ / ВИКОНАВЦЯ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ — особливості роботи та подання відомостей, необхідних для призначення житлових субсидій населенню».
Вміле користування управителів / об’єднань / виконавців комунальних послуг особистим кабінетом на е-порталі Пенсійного фонду України дозволить приймати рішення про надання громадянам субсидій та пільг на комунальні послуги у встановлені законом терміни.
Інформація для учасників:
- навчання щосереди о 12:00, реєстрація з 11:55 до 12:00;
- ідентифікатор 9426740845
- пароль 123456
За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві