До уваги утримувачів муніципальної картки «Картка киянина»


У зв’язку з необхідністю надання сучасних електронних послуг, зокрема забезпечення безкоштовного проїзду пільговиків міста Києва та пільговиків України, Комунальним підприємством «Головний інформаційно- обчислювальний центр» проводяться підготовчі роботи щодо оновлення технічного обладнання, яке встановлено на станціях КП «Київський метрополітен».
Орієнтовно, починаючи з 01 вересня 2025 року і до 31 грудня 2025 року буде встановлено нове обладнання і відповідне програмне забезпечення на всіх турнікетах станцій КП «Київський метрополітен». У зв’язку із запланованими заходами багатофункціональні електронні картки «Муніципальна картка «Картка киянина», які випущені до 2021 року, тобто ті, термін дії яких фактично закінчується протягом 2025 року, перестануть спрацьовувати для фіксації пільгового проїзду в метрополітені.
Власникам таких карток необхідно звернутися до АТ «Ощадбанк», щоб оформити нову картку.
При собі необхідно мати:
- паспорт громадянина України або документ, який його замінює (оригінал);
- реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної фіскальної служби і мають відмітку в паспорті) (оригінал);
- посвідчення, що дає право на пільги, доплати, допомоги, компенсації (у разі наявності);
- довідку про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції/операції об'єднаних сил (у разі наявності).
Оформлення нової картки «Картка киянина» дозволить Вам продовжити користуватися пільговим проїздом у метрополітені.