Енергоофіси YASNO продовжують консультувати виключно дистанційно і залишаються закритими для очного прийому клієнтів
Постачальник електроенергії та енергоефективних рішень YASNO інформує, що енергоофіси продовжують консультувати виключно дистанційно і залишатимуться закритими для очного прийому клієнтів до 9 червня.
Про відкриття енергоофісів та порядок попереднього запису на очне обслуговування до них клієнти будуть повідомлені додатково.
Задля безпеки клієнтів і працівників, електропостачальник YASNO нагадує, що розрахуватися за електроенергію без комісії, передати показання лічильників, отримати консультації та замовити енергоефективні товари можна:
- через Особистий кабінет – https://my.kyiv.yasno.com.ua/;
- на сайті – http://yasno.com.ua;
- за допомогою мобільного додатку Kyiv YASNO;
- у приватних повідомленнях Facebook-сторінки;
- із використанням Viber-бота Yasno-online;
- електронною поштою: [email protected];
- телефоном за номерами: (044/066/067) 277-18-18.
«Дистанційні сервіси допомагають зберігати час, кошти, спокій та здоров’я, особливо, якщо мова йде про карантин. Ми піклуємося про наших клієнтів та створили достатньо можливостей для того, щоб вирішувати питання з постачання електроенергії та енергоефективності дистанційно за пару хвилин. Для кожного енергоофісу ми ввели додаткові електронні адреси й номери телефонів для консультування в період карантину», – сказав директор YASNO у Києві Віктор Мельников.
За інформацією kyivcity.gov.ua