Фахівці Інклюзивно-ресурсного центру №13 Дніпровського району на корекційно-розвиткових заняттях з дітьми ООП прикрашали писанки
Напередодні Великодня фахівці (консультанти) Інклюзивно-ресурсного центру №13 Дніпровського району на корекційно-розвиткових заняттях з дітьми з особливими освітніми потребами розмальовували, виліплювали та прикрашали писанки, використовуючи методику етно-арттерапії.
Дана методика етно-арттерапії сприяє зниженню тривожності, стресових станів, корекції неврозів, страхів та підвищення національно-патріотичних почуттів. Малювання писанки розвиває чуттєво-рухову координацію, оскільки вимагає узгодженої участі багатьох психічних функцій. У процесі малювання активізується конкретно-образне мислення, яке пов’язане, в основному, з роботою правої півкулі, і абстрактно-логічне, за яке відповідає ліва півкуля. Будучи безпосередньо пов’язаним із найважливішими функціями (зір, рухова координація, мислення), малювання писанки не просто сприяє розвитку кожної з цих функцій, але й зв’язує їх між собою.
Ліплення – один з методів розвитку дрібної моторики дитини. Що насправді важливо, адже здатність вправно володіти ручками стимулює мозкову та психічну активність, вдосконалює увагу, мислення, уяву, пам'ять, відчуття та сприймання.
Під час заняття діти дізналися про українські традиції та залишилися задоволенні від результату своєї роботи.