Фахівці ІРЦ №13 провели робочі зустрічі з командами психолого-педагогічного супроводу шкіл №№65, 125, 128, 182, 327


Забезпечити інклюзивний освітній простір — одне з завдань розбудови сучасної якісної школи.
З метою забезпечення ефективності освітнього процесу дітей з ООП, які здобувають освіту в умовах інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти Дніпровського району, утворено команди психолого-педагогічного супроводу. Однією з організаційних форм їх діяльності є засідання її учасників.
Зокрема, впродовж останніх днів фахівці Інклюзивно-ресурсного центру №13 Дніпровського району провели робочі зустрічі з командами психолого-педагогічного супроводу, завітавши до шкіл №№65, 125, 128, 182, 327.
Під час зустрічей обговорили перспективні плани з індивідуальних програм розвитку дітей, а також створення умов для інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в освітнє середовище.
Фахівці районного ІРЦ №13 наголошують, що для досягнення найкращого результату соціалізації та навчання дитини надзвичайно важливо сформувати позитивні стосунки між учасниками психолого-педагогічного супроводу.
Також обговорили надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг в освітніх закладах Дніпровського району шляхом проведення індивідуальних і групових занять для дітей з ООП.