Фахівці ІРЦ №4 провели навчальний семінар для педагогів школи №158
Фахівці (консультанти) Інклюзивно-ресурсного центру №4 Дніпровського району провели для педагогічних працівників школи №158 навчальний семінар «Співпраця асистента вчителя та вчителів-предметників — основа формування ключових компетентностей здобувачів освіти з особливими освітніми потребами».
У семінарі взяли участь 44 педагоги закладу, які активізували свої знання з інклюзії та термінології, обговорили ключові аспекти співпраці між асистентом вчителя та вчителями-предметниками.
Зокрема, фахівці ІРЦ №4 запропонували практичні кейси для розв’язання, що дозволило педагогам детально опрацювати важливі питання інклюзії на прикладах реальних ситуацій.
Асистент вчителя - це посередник між дитиною з особливими освітніми потребами (ООП) та іншими дітьми і дорослими в освітньому процесі. Для того, щоб умови знаходження дитини в закладі освіти були по-справжньому комфортні та мотивували її на розвиток, робота асистента повинна ґрунтуватися на принципах взаємодії всіх членів команди супроводу.
Консультанти Інклюзивно-ресурсного центру висвітлили питання законодавчого підґрунтя роботи асистента вчителя; ведення нормативно-правової документації, що регламентує його діяльність; опрацювали проблемні моменти, які виникають під час виконання асистентами посадових обов’язків; окреслили важливість командної роботи фахівців у закладах освіти.
У практичному модулі учасники семінару опрацювали приклади адаптації/модифікації освітніх програм та навчального матеріалу.