Фахівці Територіального центру соціального обслуговування взяли участь в тренінгу «Електронний кейс-менеджмент»


Цифрові інструменти стають невід'ємною частиною соціальної сфери та відкривають нові можливості для надання соціальних послуг.
Нещодавно у Києві відбувся тренінг для фахівців соціальної сфери щодо призначення інструменту «Кейс-менеджмент» Соціального вебпорталу електронних послуг Міністерства соціальної політики України в якому взяли участь і фахівці Територіального центру соціального обслуговування Дніпровського району.
Навчання організовано в межах флагманського партнерства Програми Розвитку ООН (ПРООН) в Україні та Європейського Союзу «EU4Recovery — Розширення можливостей громад в Україні».
Учасники тренінгу ознайомились із можливостями подання електронних заяв, повідомлень і звернень на отримання соціальних послуг через онлайн-сервіси, дізналися про переваги використання інструменту «Електронний кейс-менеджмент» та отримали сертифікати про здобуті знання та навички.
Основне завдання впровадження електронного кабінету кейс-менеджера — заміна традиційного паперового документообігу єдиною електронною системою ведення справ. Це дасть можливість підвищити ефективність роботи надавачів соціальних послуг і покращити якість послуг, що надаються особам та сім’ям, які опинилися в складних життєвих обставинах.
Онлайн-кабінет кейс-менеджера дасть змогу користувачам отримувати структуровану інформацію з пошуком та зручним веденням кейсів. Він також забезпечує можливість контролю фахівця за веденням кейсів у віддалених громадах і вчасне втручання супервізорів надавачів соціальних послуг.