Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Дніпровська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

КБУ «Контактний центр міста Києва» Дніпровського району повідомляє

Опубліковано 28 травня 2014 року о 16:24

З початку поточного року до Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 7735 звернень, з них питань, що стосується житлово-комунального господарства – 4197.

Слід зазначити, що Комунальна бюджетна установа «Контактний центр міста Києва» впродовж 2013 року, запровадив різноманітні системи взаємодії з громадянами за допомогою сучасних інтренет-технологій. Таким чином, за допомогою телефонної лінії 15-51 було зареєстровано та надано в роботу Дніпровській райдержадміністрації – 6254 звернення, за допомогою веб-сайту – 1230 звернень, за допомогою урядової гарячої лінії – 5259 звернень.

Завдяки впровадженню вищевказаних технологій середня вікова категорія громадян, які почали звертались через веб-сайт  – складає від  20 до 45 років (раніше цей вік був 40-65).

Для порівняння за 2013 рік до Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації від КБУ «Контактний центр міста Києва» на виконання  надійшло - 29055 звернень громадян, які були опрацьовані виконавцями в термін передбачений Законом України «Про звернення громадян».

Найбільш актуальні питання, з якими звертаються мешканці району, стосуються житлово-комунального господарства, що становить 82,0 %  від загальної кількості звернень, а саме:

  • Робота пасажирських та вантажних ліфтів – 709 (виконання - 86 %);
  • Відсутність ГВП та ХВП – 611 (90,8 %);
  • Відсутність опалення, незадовільна температура опалення –421(100 %);
  • Перевірка дозвільної документації МАФ, демонтаж кіосків – 335;
  • Укладання та ремонт асфальтного покриття – 218(10,6%);
  • Претензії та зауваження до Диспетчера -100(97 %);
  • Знешкодження омели та амброзії – 84 (75 %)
  • Ремонт під'їзду – 75 (9,3 %);
  • Ремонт дахів – 72(18,1 %).

Працівники райдержадміністрації докладаютьчимало зусиль щодо позитивного та своєчасного вирішення всіх питань, з якими звертаються мешканці району, що не потребують додаткового фінансування.

Підготовлено у відділі з питань інформаційної політики за інформацією КБУ «Контактний центр міста Києва» Дніпровського району.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux