Хибні виклики ускладнюють роботу рятувальників


Дуже часто до пожежно-рятувальної служби міста надходять повідомлення зі стаціонарних та мобільних телефонів із проханням про допомогу від мешканців, котрі потрапили в різні надзвичайні ситуації. Проте серед них, на жаль, часто зустрічаються і неправдиві, тобто хибні виклики. З початку року в Дніпровському районі зареєстровано 574 виклика, з них - 222 хибні. Вони є суттєвою проблемою для оперативно-рятувальної служби.
Рятувальники звертаються до громадян з проханням бути більш свідомими і без потреби не телефонувати за номером «101». Адже іноді, поспішаючи на вигадане чиєюсь уявою «загорання» чи «пожежу», працівники рятувальної служби не зможуть оперативно надати допомогу тим, хто потребуватиме її насправді, бо під час слідування пожежних машин у хибному напрямку, паралельно може надійти інформація про реальну пожежу чи іншу надзвичайну ситуацію. У такому випадку перенаправлення підрозділів з одного виклику на інший завжди призводить до втрати дорогоцінних хвилин, від яких може залежати життя людини, яка дійсно потребує допомоги.
Дніпровське районне управління Головного управління ДСНС України у м. Києві нагадує «жартівникам», які обрали для розваг телефон екстреної допомоги, що їх дії підпадають під адміністративну та кримінальну відповідальність. Та звертається з проханням серйозно відноситися до роботи рятувальників і думати про наслідки, до яких може призвести хибний виклик.
За інформацією Дніпровського районного управління Головного управління ДСНС України у м. Києві