«Київ – це Європа»: Департамент суспільних комунікацій створив серію флаєрів про європейські цінності
Як зазначила начальник відділу публічних та цифрових комунікацій Департаменту суспільних комунікацій Наталія Хандога, йдеться про популяризацію таких європейських цінностей як верховенство права, свобода слова, толерантність, чисте довкілля та безпека життя.
‒ Ми всі так часто говоримо про європейські цінності. А чи знаємо насправді що це таке, в чому полягає цей сенс європейських цінностей? Жити по-європейськи – це бути співвідповідальним і у повазі до суспільства, встановлених ним норм і правил: від сортування сміття до рівності всіх перед законом. Цими флаєрами ми саме і пояснюємо киянам важливість їх вибору і способу життя, від чого залежать, наприклад, безпека життя і чисте довкілля.
Як розпізнати фейк, куди повідомити про корупцію, як підготуватися до щеплення, яку загрозу несе пластик, як зупинити булінг, ‒ серію флаєрів вже можна знайти на першому поверсі КМДА (вул. Хрещатик, 36) та у районних центрах надання адміністративних послуг.
У електронному вигляді - за посиланням.
За інформацією: dsk.kyivcity.gov.ua