«Київводоканал» продовжує підготовку прямих договорів до видачі мешканцям


З початку липня 2016 року фахівці ПАТ «АК «Київводоканалу» внесли до бази даних 143 тисячі 340 договорів із мешканцями багатоквартирних будинків. Відповідну кількість примірників підготовлено до видачі киянам. Про це повідомили у Товаристві.
«Київводоканал» веде активну роботу з повернення договорів споживачам – поштою, через спеціальні мобільні групи на місцях тощо. Окрім того, мешканці можуть через сайт товариства, контактний центр (202-02-02) або письмове звернення залишити заявку на отримання свого екземпляру в найближчій точці прийому споживачів «Київводоканалу».
Окрім того, отримати свій примірник у будь-який робочий день можна в центральному офісі обслуговування споживачів «Київводоканалу» на вул. Електротехнічній, 16, де договір видається одразу за зверненням.
Товариство нагадує, що процедуру оформлення відносин із «Київводоканалом» спрощено, а терміни видачі підписаних примірників коливаються від 1 до 30 днів. Так, подавши всі необхідні документи до Центру обслуговування абонентів на вул. Електротехнічній, 16, мешканець отримає договір за 20 хвилин, у разі звернення до інших точок прийому споживачів «Київводоканалу» – за 14 днів, а оформлюючи договір через сервісні центри ЦКС – за місяць. При цьому додатково їхати за примірником нікуди не потрібно, його нададуть за місцем звернення.
За інформацією: kievcity.gov.ua