Київводоканал розпочав перевірки водокористування у квартирах багатоповерхових будинків


Для коректних розрахунків з клієнтами, усунення зловживань з боку несумлінних споживачів та актуалізації абонентської бази ПАТ АК «Київводоканал» розпочав перевірки водокористування у квартирах багатоповерхових будинків. Перші перевірки провели цієї суботи, 21 січня. Такі заходи Київводоканал проводитиме регулярно. Інформація про графіки роботи інспекторів буде розміщуватися на сайті ПАТ АК «Київводоканал».
Варто звернути увагу на те, що у разі відмови у допуску до приладів обліку, ненадання інформації працівникам ПАТ АК «Київводоканал» чи ухилення від належної повірки лічильників підприємство буде змушене переводити споживачів на загальні розрахунки. Фахівці Водоканалу завжди мають при собі відповідне посвідчення та фіксують усі дії технічними актами. Крім того, у перспективі всі співробітники товариства будуть забезпечені ще й спецодягом.
Фахівці ПАТ АК «Київводоканал» перевіряють стан лічильників холодної води та роблять контрольне зняття показів, а також проводять інформаційно-роз’яснювальну роботу, вручають попередження про наявні борги, повертають підписані примірники договорів.
Також буде приділятися увага квартирам без облікових засобів, яким через відсутність відомостей, нарахування здійснюються відповідно до кількості зареєстрованих у помешканні осіб. Однак фактично проживаючих може бути значно більше. На жаль, за спожиту цими мешканцями холодну воду у результаті сплачують сусіди без лічильників. При виявленні таких порушень, киянам пропонуватиметься механізм розрахунку виключно за спожите.
Підготовлено відділом з питань інформаційної політики за матеріалами ПАТ АК «Київводоканал»