Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Дніпровська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Колегія райдержадміністрації: про новації в адмінпослугах, оренду об’єктів комунальної власності, роботу управління праці та соцзахисту

Опубліковано 17 грудня 2014 року о 17:46
фото

Про роботу відділу (центру) надання адміністративних послуг, стан оренди об’єктів комунальної власності територіальної громади м. Києва, переданого до сфери управління Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації, організацію роботи управління праці та соціального захисту населення в умовах підвищених роздрібних цін і тарифів на житлово-комунальні послуги йшлося під час колегії райдержадміністрації під головуванням першого заступника очільника району Ігоря Щербака та за участю заступника голови райдержадміністрації Алли Загородньої, керівника апарату Віктора Сушинця та його заступника Ганни Короткіх.

Як поінформував присутніх начальник відділу (Центру) надання адміністративних послуг Віктор Довбах, нині можна отримати 13 адміністративних послуг, які надаються структурними підрозділами КМДА. У Центрі з травня цього року також розміщені робочі місця відділу державної реєстрації нерухомого майна Головного управління юстиції м. Києва, що дає можливість відвідувачам в одному приміщенні отримати свідоцтво на право власності на нерухоме майно та його зареєструвати. Відвідувачі можуть звернутись за отриманням адміністративних послуг у зручний для них час, протягом 6-ти днів на тиждень, до того ж у вівторок та четвер – до 19-ї години і в суботу – до 16-ї. За 11 місяців 2014 року з питань отримання адміністративних послуг звернулось 15458 суб’єктів, надано 12312 адміністративних послуг, 158 суб’єктам відмовлено в їх отриманні, ще 2988 відвідувачам було надано консультації. За словами Віктора Довбаха, порівняно з відповідним періодом 2013 року, кількість наданих адміністративних послуг збільшилась удвічі. Також він поінформував про те, що складовою частиною Центру надання адміністративних послуг є дозвільний центр. При цьому участь у роботі дозвільного центру беруть представники 2-х районних дозвільних  органів: Деснянського міжрайонного управління ГУ Держсанепідслужби у м. Києві; Дніпровського районного відділу Головного управління державної інспекції техногенної безпеки у м. Києві.

Довідково:

За словами Віктора Довбаха приміщення, в якому розміщений Центр, не відповідає сучасним вимогам, адже не може вмістити щоденної кількості відвідувачів та забезпечити при цьому належні умови для роботи працівників Центру. До того ж, вже з 1січня 2015 року (відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг») передбачається збільшення адміністративних послуг, які будуть надаватися в Центрі, з 13 до понад 50, тобто навантаження на працівників зросте в декілька разів.

З огляду на сказане Дніпровською районною в місті Києві державною адміністрації підготовлено проект розпорядження КМДА щодо реконструкції  під Центр приміщення (за адресою Харківське шосе,18) та надано пропозиції щодо відкриття філії Центру (за адресою вул. Генерала Карбишева, 16/2).

Начальник відділу з питань оренди та майна комунальної власності Дніпровської райдержадміністрації Вадим Майоров розповів членам колегії про те, що станом на 1.10.2014 р. балансоутримувачами нерухомого комунального майна є 20 комунальних підприємств, організацій та установ району. За використання суб’єктами господарювання на умовах оренди об’єктів нерухомого майна комунальної власності територіальної громади м. Києва, переданого до сфери управління Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації, отримано орендних платежів в сумі 19589,33 тис. грн (без ПДВ), що становить 97,6 % від нарахованої орендної плати. В Дніпровському районі м. Києва спостерігаються одні з найбільших надходжень орендної плати, за абсолютними показниками якої район випереджає Деснянський (13,0 млн. грн), Шевченківський (11,0 млн. грн) та Печерський (10,0 млн. грн) райони міста Києва. За 9 місяців 2014 року до бюджету м. Києва перераховано 2654,82 тис. грн орендної плати за користування майном, яке передано до сфери управління Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації, в тому числі за орендне використання цілісних майнових комплексів ПАТ «Дніпровський ринок» 98,60 тис. грн, ЗАТ «Дніпровська плодоовочева база» 81,8 тис. грн.

Доповідач також зазначив, що площа, яка надана в орендне користування бюджетним організація, комунальним та державним підприємства, громадським, благодійним, релігійним організаціям, партіям, для яких (відповідно до Положення про оренду майна територіальної громади міста Києва, затвердженого рішенням Київської міської ради від 11.09.2011 р. № 34/6250 застосовуються пільгові орендні ставки) становить 30,9 тис. кв. м. (59,68%). Тобто, надходження орендної плати до бюджету міста Києва забезпечується лише за рахунок використання на умовах оренди суб’єктами підприємницької діяльності 21,27 тис. кв. м (40,32%). Частина приміщень загальною площею 33,43 тис. кв. м закладів освіти Дніпровського району м. Києва в основному використовуються для надання освітніх послуг.

Начальник управління праці та соціального захисту населення Дніпровської райдержадміністрації Олександр Гуцол розповів про організацію роботи управління праці та соціального захисту населення в умовах підвищених роздрібних цін і тарифів на житлово-комунальні послуги. За його словами порядок призначення житлових субсидій визначений нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 р. № 848 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22.09.1997 р. № 1050 із змінами та доповненнями) та Постановою Кабінету Міністрів України «Про новий розмір витрат на оплату житлово-комунальних послуг» від 27.07.98 р. №1156 (зі змінами та доповненнями).

За інформацією Олександра Гуцола крім центральної філії з прийому громадян для призначення всіх видів державних адресних допомог, яка розташована в приміщенні управління, функціонує ще 6 філій, які територіально максимально наближені до мешканців району, оскільки розташовані в приміщеннях житлових організацій. Прийом заяв без територіального розподілу забезпечений тільки в управлінні. Із метою уникнення черг впроваджено попередній запис громадян на прийом за телефонами «гарячих ліній». Для надання консультацій та запису громадян на прийом у зручний для них час працює 3 лінії та 2 телефонні лінії для консультацій із загальних питань.

Також для спрощення та прискорення призначення житлової субсидії заява та декларація про доходи та майновий стан осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні, можуть бути надіслані поштою, інші документи управління отримує за запитами. Відповідно до постанови КМУ від 14.07.2010 № 621 на запит управління житлово-експлуатаційні організації в п’ятиденний термін надають відомості про забезпеченість громадян житловою площею та комунальними послугами (довідка форма ЖС-2).

Управління проводить прийом громадян п’ять днів на тиждень без обідньої перерви, під час якої чергує спеціаліст відділу прийому громадян. Прийом працюючих мешканців району проводиться в першу суботу кожного місяця. Враховуючи те, що графік прийому громадян на філіях зорієнтований на розклад прийому спеціалістів ЖРЕО, зазначені заходи дозволяють забезпечити відсутність будь-яких черг на прийом до спеціалістів управління та його філій.

Як повідомив Олександр Гуцол для приведення вже призначених житлових субсидій та діючих пільг на житлово-комунальні послуги до вимог нових нормативних актів, з’ясовувалась наявність рушникосушарок та були внесені відповідні зміни до програмного комплексу по кожному окремому отримувачу субсидій та пільг.

Отже, за його словами, нині першочерговим завданням для всіх житлових організацій при видачі мешканцям довідок про склад зареєстрованих та розмір платежів за житлово-комунальні послуги (довідка форма ЖС-2), обов’язково зазначати, чи є в помешканні рушникосушарка та тариф на централізоване опалення та гаряче водопостачання. Зі свого боку, фахівцями управління, відповідно до вищезазначеної постанови, в серпні поточного року було проведено перерахунок всіх діючих субсидій без врахування послуги опалення. Повідомлення отримувачам субсидій про новий розмір субсидії та обов’язкової плати були роздруковані.

Відповідно до Положення, у разі коли оплата послуг з централізованого опалення проводиться лише в опалювальний період, субсидія призначається на зазначений період починаючи з місяця звернення за її призначенням. Як виняток, за умови звернення із заявою про призначення субсидії протягом двох місяців з початку опалювального сезону, вона надається з початку опалювального періоду. Як розповів Олександр Гуцол, у результаті роботи щодо запрошення мешканців району для оформлення субсидій з початком опалювального сезону (за 2 місяці, а саме жовтень-листопад) до управління звернулося 5345 сімей.

Довідково:

Протягом жовтня – листопада кардинально змінились підходи до призначення житлових субсидій. Постановою Кабінету Міністрів України з 01 жовтня 2014 року затверджено нові соціальні нормативи споживання житлово-комунальних послуг для надання пільг і субсидій та внесено зміни  до Положення про порядок призначення субсидій, а саме:

-        соціальну норму житла для надання субсидій встановлено у розмірі 13,65 кв. м загальної площі житла на одну особу та додатково 35,22 кв. м на домогосподарство;

-        районні комісії позбавляються права приймати рішення про надання субсидії на збільшену понад норму площу житла;

-        передбачається враховувати дохід на рівні прожиткового мінімуму для працездатних осіб, які декларують відсутність доходу, або доходи яких менше прожиткового мінімуму;

-        субсидія надаватиметься одному із зареєстрованих членів домогосподарства, на якого відкрито особовий рахунок;

-        для осіб, які перебувають у шлюбі, зареєстровані і проживають окремо субсидія призначається на соціальну норму житла (48,87 кв. м);

-        сума субсидії, яку органами соціального захисту населення переказано на рахунки виконавців/виробників житлово-комунальних послуг для оплати їх вартості в розмірі соціальних нормативів і яка не використана домогосподарством внаслідок економії споживання послуг, зараховується виконавцем/виробником як оплата обов’язкової частки платежу домогосподарства на наступний розрахунковий період; 

-        субсидія призначається виходячи із соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами (постанова КМУ від 06.08.2014 № 409), і перерахунок розміру призначеної субсидії понад норми за фактичними обсягами споживання послуг не здійснюється; 

-        якщо в установленому порядку здійснено відключення споживачів від централізованого теплопостачання та населення для обігріву приміщень використовує побутові електроприлади, то для розрахунку субсидій в опалювальний сезон застосовуються соціальні нормативи користування електропостачанням для індивідуального опалення. Зазначені розрахунки здійснюються на підставі акта обстеження матеріально-побутових умов сім’ї та акта обстеження стану зовнішніх і внутрішньобудинкових електромереж на їх відповідність вимогам нормативно-правових актів. 

Отже, на даний час, попри всі можливі заходи щодо найскорішого введення до системи призначених субсидій, у квитанціях на оплату житлово-комунальних послуг субсидія окремим сім’ям відображається із запізненням. Але, зважаючи на кількість звернень до управління, в тому числі за субсидією за жовтень-листопад 2014 року, мешканці нашого району будуть соціально захищені, оскільки своєчасно переоформили субсидію, тим самим фінансово не відчують значного підвищення плати за житлово-комунальні послуги.

Також Олександр Гуцол повідомив про те, що з метою посилення соціального захисту населення в умовах підвищення цін і тарифів на комунальні послуги Урядом прийнято постанову Кабінету Міністрів України від 05.04.2014 № 83, якою запроваджено новий вид допомоги – компенсації додаткових витрат на оплату житлово-комунальних послуг у зв’язку з підвищенням цін і тарифів. Компенсація призначається тільки до квітня 2015 року. Право на її отримання мають сім’ї, середньомісячний сукупний дохід яких за попередні шість місяців не перевищував величини прожиткового мінімуму для сім’ї. Дана постанова набрала чинності з 01.07.2014 року. Інформація щодо нової адресної програми Уряду для соціальної підтримки малозабезпечених сімей при оплаті житлово-комунальних послуг розміщена на сайті Дніпровської РДА. На цей час до управління за оформленням компенсації звернулось 105 сімей. Призначено її 63 сім’ям.

Управління займається не тільки призначенням допомог та субсидій, а й контролем за цільовим використанням державних коштів, зокрема на утримання дітей, поверненням надміру нарахованих коштів з вини заявників до державного бюджету, тощо. Тільки за 11 місяців 2014 року проведено 991 перевірку цільового використання бюджетних коштів у вигляді житлових субсидій. За результатами перевірок виявлено 12 випадків надання недостовірної інформації з боку громадян, що призвело до надмірного нарахування субсидії на суму понад 35 тис. гривень.

Підготовлено у відділі з питань внутрішньої політики та зв’язків із громадськістю.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux