Контактний центр міста Києва "вийшов" у Viber
![](/resizer/3403a2bcc14a5a070a4612dc071b947cd921c14d/https%253A%252F%252Fmedia-stg.kyivcity.gov.ua%252Fkyivcity%252Fuploads%252Fpublic%252F64e%252F63d%252F954%252Fthumb_333433_400_280_0_0_auto.jpg)
![](7856.jpg)
Відтепер мешканці та гості столиці зможуть отримувати актуальну інформацію щодо життєдіяльності міста через створений паблік-аккаунт в популярному месенджері Viber. Про це повідомили в Контактному центрі міста Києва.
За допомогою офіційного паблік-аккаунту Контактного центру міста Києва у Viber, користувачі месенджера зможуть слідкувати за інформацією про виникнення аварійних ситуацій, виконання ремонтних робіт на об’єктах ЖКГ, змін у роботі громадського транспорту та столичного метрополітену, а також повідомленнями про головні події життєдіяльності міста.
Для того, аби приєднатися до паблік-аккаунту та слідкувати за інформаційними повідомленнями Контакт-центру у Viber, необхідно обрати розділ «Паблік-аккаунти» і знайшовши за назвою «Контактний центр міста Києва 1551», підписатись. Пошук можна здійснювати і за ключовими словами: «Контактний центр», «1551», «КБУ».
Також, Контактний центр міста Києва має також офіційні представництва у Facebook та Youtube.
Нагадаємо, що минулого року за підтримки Київської міської державної адміністрації в рамках проекту Kyiv Smart City було запущено сервіс «Інформування киян», спрямований на оперативне інформування киян і гостей столиці про нештатні ситуації за допомогою e-mail та смс-розсилки.
За інформацією: vechirniykiev.com.ua