Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Дніпровська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Контактний центр оперативно інформує киян про перекриття та аварії

Опубліковано 12 квітня 2017 року о 12:45
фото

«Контактний центр міста Києва 1551» став давно надійним радником та другом для багатьох киян та гостей міста. Куди ще поскаржитися на відсутність гарячого водопостачання, погано прибраний двір,  неякісний сервіс у поліклініці чи байдуже ставлення вихователя у дитячому садочку до дитини. Тут і порадять, що робити, і складуть скаргу на посадовця та передадуть її для вирішення вашого питання вищим адміністративним органам. Протягом вас проінформують про результати перевірки описаної вами ситуації. Що потрібно щоб залишити скаргу? 
Перший варіант. Подзвонити за номером 1551 та дочекатись з’єднання з оператором. Під час спілкування  оператор контактного центру дізнається ваші контактні дані, ситуацію, на яку ви скаржитесь та самостійне складе скаргу.
Другий варіант. Зайти на сайт контактного центру, зареєструватись, та залишити звернення (кількість знаків повинно не перевищувати 2500). До звернення можна додати до 5 фотографій, але це не обов’язкова умова. Після відправки ваше звернення попаде на перевірку модератору. Якщо ваше звернення відповідає формальним умовам,то на електронну пошту ви отримаєте повідомлення, що реєстрація пройдена успішно. 
Максимальний термін виконання звернення до 14 днів. Але, якщо воно екстрене, наприклад, не працює ліфт у під’їзді, то обіцяють з’ясувати ситуацію протягом дня-двох. 
Те, що «Контактний центр міста Києва 1551» користується попитом серед киян, можна зробити висновок, переглянувши статистику. Так, лише за місяць (з 12 березня по 12 квітня) було зареєстровано 394883 звернення. 
З 4 по 10 квітня було виділено топ-10  найпроблемніших питань, що надійшли до КБУ. А саме: скарги на відсутнє гаряче водопостачання або незадовільна температура води, не працює ліфт, незадовільна температура у приміщенні, не працює вантажний ліфт, скарги на відсутність благоустрою після виконання планових чи аварійних робіт, відсутність освітлення у під’їзді, незадовільний стан асфальту, прибирання території, технічний стан проїжджих частин вулиць та тротуарів. 
Технічні засоби не стоять на місці, і зараз можна не лише залишати повідомлення у контактному центрі, а й отримувати. Так, створено сервіс інформування киян. Мета його створення - поліпшення якості життя і добробуту столиці.
Для того, щоб отримувати інформацію на email про надзвичайні ситуації, зміни руху метро, перекриття доріг, терміновому пошуку донорів крові, плановому відключенні електроенергії, відключення води та про зміни руху транспорту, необхідно:
1. Зайти на сайт 1551.gov.ua.
2. Знайти розділ «Інформування киян» - сервіс sms і email сповіщення.
3. Зареєструватися, залишивши адресу електронної пошти.
Для того, щоб отримувати інформацію на мобільний за допомогою sms про надзвичайні ситуації, зміни руху метро і про перекриття доріг, необхідно:
1. Зайти на сайт 1551.gov.ua.
2. Знайти розділ «Інформування киян» - сервіс sms і email сповіщення.
3. Зареєструватися, залишивши номер мобільного телефону.
Оперативна інформація надається Київською міською державною адміністрацією. Скарги та пропозиції від жителів міста приймаються на порталі www.1551.gov.ua або за телефоном гарячої лінії 1 551 (зі стаціонарного), або по телефону (044) 205-73-37.

За інформацією: vechirniykiev.com.ua


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux