Цього тижня Мінцифри починає відкривати офлайн-пункти Дії в регіонах, де служба підтримки допомагатиме українцям із генеруванням COVID-сертифікатів. Вони працюватимуть у наймасовіших пунктах вакцинації.
Про це під час інспекції одного з пунктів допомоги в Києві заявив Віце-прем’єр-міністр — Міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров.
«Ми запустили п’ять пунктів у Києві в пунктах вакцинації минулого тижня. Серед яких залізничний вокзал і аеропорт. Ми побачили, що дуже багато людей підходять та питають, як скористуватися не тільки сертифікатами, а ще й тією чи іншою послугою. Ми розуміємо зараз, що потрібно допомагати людям по всій країні. Тому другий тиждень майже щодня їжджу у центри масової вакцинації, спілкуюсь з людьми, медичними працівниками», — розповів Михайло Федоров.
В офлайн-пунктах можна проконсультуватися з таких питань:
- дізнатися про види СOVID-сертифікатів та шляхи їх отримання;
- подати заявку на отримання СOVID-сертифіката на порталі та в застосунку Дія;
- які дані перевірити, щоб сертифікат згенерувався, якщо проблема виникла в лікаря (сімейного або того, який проводив щеплення);
- визначити помилку генерування сертифіката;
- що робити, щоб продовжити термін дії сертифіката з 6 місяців до 365 днів.
До кінця цього тижня у 20 областях України відкриються понад 100 пунктів допомоги. Ціль Мінцифри — відкрити такі пункти у масових центрах вакцинації в кожній області. Михайло Федоров зазначив, що з відкриттям офлайн-пунктів допомагає місцева влада та волонтери.
За словами Віце-прем’єр-міністра, до пунктів допомоги щодня звертаються близько 500 людей. Частина звернень — від людей старшого віку, які потребують додаткової консультації. Також достатньо молоді, яка хоче бути впевнена в тому, що сертифікат згенерується та з ним можна буде подорожувати.
На сьогодні в Дії згенеровано понад 8 мільйонів СOVID-сертифікатів. Їхня кількість зростає щодня. За словами Михайла Федорова, команда Мінцифри зараз працює над впровадженням алгоритмів, які допоможуть автоматично виправляти помилки лікарів в електронній системі охорони здоровʼя: «Більшість помилок пов’язані з тим, що лікарі через навантаження некоректно вносять дані. Ми розуміємо це, тому намагаємося допомогти медпрацівникам, розвантажити їх. Створили декілька алгоритмів, які будуть автоматично виправляти помилки завчасно. Скоро все буде працювати, як треба — і з точки зору якості даних, і з точки зору стабільності».
Нагадаємо, що в Києві зараз працюють 5 пунктів допомоги за такими адресами:
- Центральний залізничний вокзал, пл. Вокзальна, 1 (9:00–19:00)
- ТЦ River Mall, Дніпровська набережна, 12 (12:00–18:00)
- МВЦ, Броварський проспект, 15 (10:00–19:00)
- Аеропорт «Київ», цілодобово
- Аеропорт «Бориспіль», цілодобово
За інформацією kmu.gov.ua