Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Дніпровська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Міст Патона отримає сучасну систему Road Zipper

Опубліковано 10 березня 2017 року о 14:44
фото

До кінця року на мосту Патона буде впроваджена система Road Zipper для організації безпечного реверсу. Про це повідомив член постійної комісії Київради з питань транспорту, депутат фракції "Солідарність" Ілля Сагайдак. Про це повідомила прес-служба Київради.

– Система Road Zipper, яку планується впровадити на мосту Патона та проспекту Соборності до Дарницької площі, складається з бар’єру (зв’язані між собою секції, кожна з яких важить більше 450 кг) та спеціальної машини, яка здатна змінювати положення даного відбійника. Велика маса та міцний зв’язок між секціями відбійника забезпечують безпеку руху на дорозі та водночас гнучкість бар’єру. Для зміни положення використовується машина з гідравлічними підйомниками, яка має всередині S-подібний конвеєр, що змінює позицію секцій бар’єру. При цьому, робота машини здійснюється без перекриття руху. Практично це означає, що зранку буде додано одна-дві смуги в сторону центру, а ввечері в зворотньому напрямку, – зазначив Ілля Сагайдак.

Попередній проект організації дорожнього руху на Патона залишав на мосту лише по дві смуги для індивідуального транспорту в кожному напрямку та одну для громадського транспорту, що створювало додаткові перепробіги та транспортні втрати в мережі.

– Для того, щоб уникнути значних заторів, ми розглянули альтернативу –  систему Road Zipper, що дозволяє організувати безпечний реверсивний рух. За критерієм соціально-економічної доцільності, запровадження системи Road Zipper, дасть економію річних транспортних втрат від 348 до 736 млн. грн (в залежності від методології розрахунку) на рік, – наголосив депутат.

За іншим критерієм можна отримати економію у майже 3840 літрів палива на добу, а екологічний ефект від запровадження системи Road Zipper можна оцінити від не потрапляння майже 4993 кг шкідливих СО2 на добу у повітря міста.

– Головне, що використання системи Road Zipper на мосту ім. Патона та проспекті Соборності дозволить зберегти смугу змінного напрямку руху, знизивши, при цьому, аварійність за рахунок фізичного розділення зустрічних потоків. Щорічно втрати від ДТП на Патона складають 20 млн грн. За останні півроку на мосту ім.Патона було 5 лобових зіткнень, – додав Сагайдак.

Дана система впроваджена на таких об'єктах як: міст Golden Gate, Сан-Франциско; міст Коронадо, Сан-Дієго; міст Теодора Рузвельта, Вашингтон; міст Гарбор-Брідж, Нова Зеландія; дорога Вікторія, Сідней; I-15 Managed Lanes Corridor, Сан-Дієго; Gowanus Express, Нью-Йорк.

За інформацією: vechirniykiev.com.ua

 


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux