Муніципальна інспекція перевірятиме адреси, де кияни скаржаться на якість водопостачання й опалення
Відповідне доручення під час оперативного міського штабу заявив заступник голови Київської міської державної адміністрації Петро Пантелеєв.
«Ми повинні надавати киянам якісні житлові та комунальні послуги, оперативно вирішуючи можливі технічні несправності. У разі, якщо послуги неналежної якості, клієнти мають право на перерахунок. І це норма закону, якої повинні дотримуватись усі виконавці послуг. Якщо у квартирі недогрів, споживач звертається за телефоном міської диспетчерської – 15-57, або (044) 500-15-57 – з мобільного. Також у Києві працює мережа комунального концерну «Центр комунального сервісу». Виконавець послуги повинен вийти на адресу звернення і скласти акт-претензію. Якщо, наприклад, скарга стосується теплопостачання, то теплопостачальні компанії «Київтеплоенерго» чи «Євро-Реконструкція» виявляють причину та усувають її, і мають зробити відповідні коригування вартості опалення чи гарячої води», – пояснив Петро Пантелеєв.
Якщо ж клієнт незадоволений результатами перевірки, залучається муніципальна житлово-комунальна інспекція.
«Це структурний підрозділ Київської міської державної адміністрації, мета роботи якого – захист прав та інтересів киян як споживачів житлово-комунальних послуг. Завдяки роботі інспекції у 2019 році були здійснені коригування за неякісні чи ненадані послуги з утримання будинків та прибудинкових територій. А в опалювальний період особлива увага інспекції буде приділена послугам опалення та гарячого водопостачання», – зазначив заступник голови КМДА.
За інформацією kyivcity.gov.ua