Науково-практичний семінар «Мнемотехніка» пройшов у спеціалізованій школі № 327


27 березня в стінах спеціалізованої школи І ступеня № 327 з поглибленим вивченням іноземних мов, що у Дніпровському районі столиці, відбувся науково-практичний семінар «Мнемотехніка». Модератор семінару - Геннадій Чепурной - психолог, керівник Міжнародного центру освітніх технологій «Школа ейдотехніки», президент Асоціації розвитку творчої особистості «ВАРТО», голова оргкомітету Міжнародного Фестивалю освітніх технологій «ПЕРСПЕКТИВА». Він ознайомив присутніх вчителів школи із оптимізацією інтелектуальної діяльності учнів та збереженням здоров'я - зберігаючої складової в навчально-виховному процесі початкової школи. Педагоги ознайомилися з сучасними перспективними технологіями і засобами розвитку інтелектуальної та мовленнєвої активності дітей. Увагу вчителів було зосереджено на історії розвитку мнемотехніки, особливостях образного мислення, на спробі відхилення від шаблонів і стандартів процесів мислення. Як пробудити у дитини радість творчого пізнання, розвинути здібності учня, підняти рівень самооцінки, вміння швидко і сміливо мислити, бути логічним, лаконічним і водночас нестандартним? Ці та інші питання активно обговорювалися під час практичної частини семінару. Науковець давав слухачам зразки створення типових і нестандартних завдань, запрошуючи до співпраці. Присутні позитивно оцінили перспективи впровадження мнемотехніки у процес активного розвитку учнів.
Довідково. Мнемо́ніка (грец. τα μνημονιχα — мистецтво запам'ятовування) (мнемотехніка) — сукупність спеціальних прийомів і способів, що полегшують запам'ятовування і збільшують обсяг пам'яті шляхом утворення штучних асоціацій. Заміна абстрактних об'єктів і фактів за допомогою понять та уявлень, які мають візуальне, аудіальне або кінестетичне представлення, об'єднання об'єктів з уже наявною інформацією в пам'яті різних типів для спрощення запам'ятовування.
За інформацією районного управління освіти