Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Дніпровська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Нові правила повірки квартирних засобів обліку холодної води

Опубліковано 12 лютого 2018 року о 09:38
фото

У зв’язку з прийняттям Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг виконала перерахунок вартості тарифів та вилучила з них витрати, пов’язані з обслуговуванням та повіркою загальнобудинкових та індивідуальних засобів обліку.

Відтак з 29 листопада 2017 повірка та ремонт засобів квартирних приладів обліку води, які знаходяться у власності фізичних осіб, здійснюватиметься за кошти абонентів.

Кияни можуть самостійно обрати підприємство, що має відповідну ліцензію на діяльність з повірки квартирних приладів обліку води або обрати для повірки сервіс ПрАТ «АК «Київводоканал».

Повірка квартирних засобів обліку холодної  води сервісу ПрАТ «АК «Київводоканал» коштує  457, 73 грн. з ПДВ  складається з:

  • демонтажу та монтажу одного водолічильника Ø 15 мм – 380,94 грн. з ПДВ;
  • повірки одного водолічильника Ø 15 мм – 76,79 грн. з ПДВ.

Технологічний процес демонтажу, монтажу та повірки водолічильника включає:

  1. Виїзд слюсаря на адресу абонента. Для підтвердження особи представник ПрАТ «АК «Київводоканал» повинен пред’явити службове посвідчення.
  2. Візуальний огляд та перевірка стану  вузла обліку води. Демонтаж лічильника.
  3. Перевезення лічильника до сервісного центру ПрАТ «АК «Київводоканал».
  4. Повірка лічильникана обладнанні сервісного центру, в т.ч.: промивка та повірка лічильника, послуги держповірителя, оформлення відповідних документів, внесення даних в електронну базу.
  5. Перевезення повіреного лічильника на адресу абонента (замовника).
  6. Монтаж лічильника. Опломбування.
  7. Оформлення відповідних документів,що підтверджують результати повірки:
  • якщо прилад пройшов повірку – свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки
  • якщо прилад не пройшов повірку – довідка про непридатність законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки

За умови замовлення повірки з демонтажем, у випадку, якщо за результатами повірки лічильник визнано непридатним – встановлення нового приладу проводиться безкоштовно (лічильник повинен придбати споживач).

Залишити заявку на повірку та заміну квартирних приладів обліку холодної води сервісу ПрАТ «АК «Київводоканал» можна за телефонами: (044) 202-02-02;  (044) 277-20-74;  (097) 445-09-22;  (044) 515-65-08.

Або залишивши заявку на сайті vodokanal.kiev.ua чи за адресою: вул. Електротехнічна,16 каб. 104.

За бажанням прискорити повірку лічильника, споживач може самостійно привезти прилад обліку до Київводоканалу за адресою: вул. Електротехнічна,16 каб.104.Коштує ця послуга 76,79 грн. з ПДВ.

Графік роботи Сервісного центру по ремонту та обслуговуванню лічильників води:

  • прийом лічильників на повірку з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, п’ятниця з 8:00 до 16:00;
  • отримання лічильників після повірки з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, у п’ятницю з 8:00 до 16:00.

Нарахування у період тимчасової відсутності лічильника (під час проходження лічильником повірки) здійснюються відповідно до пункту 15 Постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 року № 630, в якому  вказано: періодична повірка засобів обліку води проводиться у строк, що не перевищує одного місяця. За цей час споживач оплачує відповідні послуги згідно з середньомісячними показниками засобів обліку за попередні три місяці.

У разі несправності лічильника, що не підлягає усуненню, споживач повинен замінити його на новий.Якщо споживач цього не робить,в такому випадку плата за послуги вноситься згідно з нормативами (нормами) споживанняна місяць: 2,4 куб. метра на одну особу за наявності централізованого постачання гарячої води, 4,0 куб. метра на одну особу за відсутності централізованого постачання гарячої води.(Постанова Кабміну  від 06.08.2014 № 409 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування»).

У випадку, якщо споживач відмовиться від повірки, нарахування оплати за користування послугами централізованого водопостачання та водовідведення відбуватиметься на підставі показників загальнобудинкового лічильника, а в разі його відсутності – згідно з нормами водоспоживання.

За інформацією vodokanal.kiev.ua


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux