Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Дніпровська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Новини міста: Відтепер абоненти «Київводоканалу» мають можливість отримувати акти виконаних робіт в електронному вигляді з цифровим підписом

Опубліковано 21 листопада 2013 року о 17:27
фото

ПАТ «АК «Київводоканал» першим серед підприємств України, які надають послуги з водопостачання та водовідведення, впроваджує обмін актами виконаних робіт з абонентами в електронному вигляді з цифровим підписом.

Це одна з ініціатив Розрахункового департаменту, спрямована на покращення роботи з абонентами та створення зручних умов подальшої співпраці, адже сучасні засоби технічного розвитку дозволяють спростити більшість необхідних операцій, пов’язаних із забезпеченням діяльності підприємства.

Нагадаємо, завдяки співпраці «Київводоканалу» з розробниками системи електронного документообігу «М.Е.Doc.», абоненти «Київводоканалу» вже з березня 2013 року мають можливість отримувати податкові накладні в електронному вигляді.

Сучасний спосіб роботи з абонентами має наступні переваги:

  • економія часу та витрат – адже відповідальним працівникам абонентів не треба приїжджати до Розрахункового департаменту для отримання податкових накладних та актів виконаних робіт, а отже відпадає необхідність витрачати кошти на проїзд та марнувати час в чергах.
  • конфіденційність та цілісність інформації, адже інформація передається електронною поштою з електронно-цифровим підписом;
  • оперативність – відправка сформованого документу займає декілька хвилин, у той час як поштою документи по місту можуть йти не менше трьох днів.

Слід зазначити, що база Розрахункового департаменту складає приблизно 15 тисяч абонентів, для яких зазвичай друкується близько 25 тисяч актів виконаних робіт в місяць.

Сьогодні майже всі підприємства перейшли на систему електронної звітності. Саме тому це чудова нагода для переходу на електронний документообіг.

Щоб втілити вищенаведені переваги абонентам потрібно лише підтвердити свою згоду на отримання документів в електронному вигляді та підключитися до програми електронного документообігу «М.Е.Doc.».

У випадку виникнення додаткових запитань щодо технічних особливостей користування новою послугою, можна звернутися до фахівців Розрахункового департаменту за номерами: (044) 515-44-50, (044) 515-28-19. Також можна отримати консультації від фахівців Системи «М.Е.Doc.» за наступними телефонами: (044) 587-67-81, (067) 682-22-58.

За інформацією http://kievcity.gov.ua/


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux