Новий сервіс «Київводоканалу»: передати показники лічильників тепер можна через Viber


ПАТ «АК «Київводоканал» запроваджує ще один сучасний спосіб передачі показів лічильників – через «Viber». Для цього необхідно завантажити мобільний додаток на смартфон та додати у контакти номер: (044) 202-0202.
Для врахування даних у тексті повідомлення потрібно вказати:
- номер особового рахунку;
- адресу (вулиця, будинок, квартира);
- попередні, поточні показники холодного та гарячого лічильників та різницю.
За наявності декількох приладів обліку, наприклад, холодної води, слід вказувати їхні номери та попередні/поточні показники кожного.
Також, як і раніше, показники лічильників можна передати через:
окрему графу «Поточні на дату сплати» у платіжному повідомленні;
- за посиланням: http://vodokanal.kiev.ua, «Лічильники»/«Надати показники лічильників»;
- автовідповідач «Київводоканалу»: (044) 202-0202 (після 20:00);
- за телефоном Центру комунального сервісу (ЦКС): 247-4040;
- центри обслуговування ЦКС (адреси та графік роботи на cks.kiev.ua/contacts) та «Київводоканалу» (http://vodokanal.kiev.ua, «Для дому»/«Центри з укладення договорів»).
Інформація про водоспоживання приймається з 10-го числа і до кінця поточного місяця.
«Київводоканал» просить мешканців не відкладати передачу показів на останній день, адже це призводить до перевантаження сайту, контакт-центру та може стати причиною неврахування даних у платіжці у наступному місяці.
За інформацією: kievcity.gov.ua