Обережно – шахраї: Поліція радить, як не стати жертвою телефонного шахрайства
Поліція продовжує фіксувати нові факти шахрайств відносно жителів. Здебільшого зловмисники видають себе за банківського працівника та ошукують людей під приводом «оцінки послуг банку» або «банк змінює реквізити» чи «з вашою банківською карткою проблема, надайте дані для захисту».
Не дозволяйте шахраям заволодіти вашими заощадженнями! Будьте обачними. Ніколи й нікому не повідомляйте PIN-код та CVV-код ваших банківських карток, а також номери та строки їх дії, паролі від інтернет-банкінгу, кодове слово та іншу конфіденційну і персональну інформацію. Також не відповідайте на СМС-повідомлення, які надіслані нібито від банку, де вас просять надати персональну інформацію. Не переходьте на сумнівні посилання, надіслані в СМС чи месенджерах. Бо зазвичай саме у такий спосіб зловмисники отримують доступ до банківських рахунків, звідки перераховують ваші заощадження на інші підконтрольні їм банківські рахунки.
У разі отримання подібних дзвінків чи СМС-повідомлень радимо не відповідати, а негайно зателефонувати до банківської установи та повідомити службу безпеки про такі дії. Якщо все-таки ви стали жертвою онлайн-шахрайства - негайно звертайтеся до поліції будь-яким зручним для вас способом, або зателефонуйте за номером 102.
За інформацією pl.npu.gov.ua