Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Дніпровська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Обговорено питання щодо поліпшення якості послуг з централізованого опалення та правильності їх обрахування

Опубліковано 03 березня 2017 року о 16:18
фото

3 березня в Дніпровській райдержадміністрації відбулось чергове засідання оперативного районного штабу з підготовки та координації роботи районного господарства в осінньо-зимовий період 2016-2017 років. Засідання проходило під головуванням першого заступника голови Дніпровської райдержадміністрації Віктора Сушінця. Також серед присутніх були керівник Управління (інспекції) самоврядного контролю КМДА Станіслав Москалевський, начальник районного управління житлово-комунального господарства Надія Косар, директор комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» Сергій Прогонюк, начальники всіх районних житлово-експлуатаційних дільниць та представники ТОВ «Єврореконструкція», РТМ «Троєщина» ПАТ «Київенерго» та РТМ «Позняки» ПАТ «Київенерго».

На засіданні розглядались питання проведення перевірок індивідуальних теплових пунктів, елеваторних вузлів; отримання відомостей споживання будинкових лічильників теплової енергії на опалення; виявлення технічних причин, які вплинули на збільшення споживання теплоносія в житлових будинках; виявлення житлових будинків, де робота вузла обліку теплової енергії не відповідає проектним рішенням; проведення зняття показників лічильників за весь опалювальний період 2016-2017 років, а в разі потреби, і за період 2015-2016 років. Також значну увагу було приділено питанню складання актів обстежень квартир, де є скарги споживачів на неякісну послугу з централізованого опалення згідно затвердженого Регламенту взаємодії та координації диспетчерських, контактних аварійних служб підприємств та організацій міста Києва, що надають житлово-комунальні послуги.

Головною задачею, яку ставили перед собою учасники засідання, було з’ясування питання щодо того, що призвело до зайвих нарахувань і як цю проблему усунути до наступного опалювального сезону. На завершення робочої зустрічі були ще раз окреслені механізми взаємодії між всіма учасниками надання послуг та надані відповідні доручення виконавцям.

Підготовлено відділом з питань інформаційної політики за матеріалами районного управління житлово-комунального господарства


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux