Олена Шевченко провела «Онлайн-прийом громадян» у Контакт-центрі 1551
Опубліковано 01 вересня 2023 року о 14:25
Цими днями у Контактному центрі 1551 під час онлайн-прийому громадян в.о. першого заступника голови Дніпровської РДА Олена Шевченко відповідала на звернення дописувачів.
Олена Володимирівна відповідала на дзвінки та електронні звернення мешканців. Громадяни піднімали низку питання, серед яких:
- відсутність або незадовільна якість, гарячого та холодного водопостачання;
- відновлення благоустрою після виконання планових, аварійних робіт на об’єктах благоустрою;
- утримання будинків, прибудинкових територій та підвалів;
- ремонт під’їздів та покрівель житлових будинків;
- освітлення в під’їздах та на прибудинкових територіях;
- технічний та санітарний стан ліфтового господарства;
- облаштування дитячих майданчиків;
- обслуговування систем тепло-, водопостачання, водовідведення та ливнестоків;
- укладання та відновлення асфальтного покриття, технічний стан проїжджих частин;
- соціальне забезпечення, робота медичних та навчальних установ та ін.
Нагадаємо, що «онлайн-прийом громадян» – це відкрите спілкування посадових осіб Київської міської державної адміністрації та її структурних підрозділів з мешканцями щодо актуальних питань функціонування міста Києва у форматі щотижневих онлайн-трансляцій на сторінці Контакт-центру в Facebook.