Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Дніпровська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Оперативна нарада з питання своєчасного розгляду звернень громадян, що надходять до КБУ «Контактний центр міста Києва»

Опубліковано 06 листопада 2019 року о 16:38
фото

06 листопада поточного року в Комунальному підприємстві «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» відбулася оперативна нарада з питань розгляду звернень громадян. До проведення зустрічі долучилися начальник відділу моніторингу звернень Дніпровської РДА Альона Слободяник, керівництво Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва», начальники житлово-експлуатаційних дільниць та співробітники відповідальні за цей напрямок роботи.

Ключовим питанням порядку денного наради – стан розгляду звернень громадян, що надходять до комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва».

Альона Слободяник поінформувала присутніх, що впродовж 9 місяців поточного року на розгляд та виконання від комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва» до Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 41446 звернень громадян.

Відділом моніторингу звернень Дніпровської РДА здійснено попередній розгляд звернень заявників в день їх надходження та за допомогою відповідного програмного забезпечення передано визначеним виконавцям згідно до компетенції для подальшого опрацювання та виконання. За результатами розгляду всі звернення першочергово розглянуті виконавцями у встановлені законом терміни. Наразі порушених термінів розгляду звернень не має.

Впродовж зустрічі собливу увагу було приділено зверненням, які знаходяться на доопрацюванні підприємства.  За результатами обговорення визначено найбільш проблемні питання та запропоновані шляхи їх вирішення.

Найбільш актуальні питання, які залишаються на доопрацюванні у виконавців: видалення аварійних, пошкоджених хворобами дерев – у більшості випадків дерева, які викликають занепокоєння мешканців знаходяться на територіях, земель запасу міста та які не надані у власність чи користування або на території будинків некомунальної форми власності (ЖБК, ОСББ, відомчі, інвестиційні, гуртожитки) та в тому числі дерева, що потребують видалення на території приватних домоволодінь.

Причиною невиконання звернень в будинках некомунальної форми власності є обмеженість коштів у вирішенні питань вирізування та кронування дерев, оскільки ця послуга не є складовою частиною витрат на утримання будинків.

Окрема увага акцентувалася на виконавській дисципліні та контролі за зверненнями громадян до КБУ «Контактний центр міста Києва».

В Комунальному підприємстві «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» на обслуговуванні перебуває 1418 ліфтів, більша частина яких потребує заміни або модернізації ліфтового обладнання, оскільки вони працюють більше ніж 25 років та вийшов їх термін експлуатації. 

Робота щодо виконання звернень громадян, які залишаються на доопрацюванні ведеться щоденно та перебуває на постійному контролі керівництва підприємства.

Інформацію підготовлено відділом з питань інформаційної політики за матеріалами відділу моніторингу звернення Дніпровської РДА


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux