Педагогічна майстерня в СЗШ № 146
В СЗШ №146 було проведено педагогічну раду на якій були розглянуті питання:
- “Ефективність проведення виховних годин в школі щодо забезпечення сприятливих умов для духовно-морального, соціально-культурного і творчого розвитку дитини”
- Проектна діяльність у школі.
Виховання – це творчість, це найвища коштовність, про яку класний керівник повинен постійно дбати. А його праця – стежина, по якій людина піднімається до вершин морального благородства. Складний процес виховання здійснюється за допомогою різноманітних форм роботи, вибір яких залежить від змісту та завдань виховної роботи, вікових особливостей дітей.
Виховні години є основним компонентом системи роботи класного керівника. Вони проводяться з різними виховними цілями. Їх форми й технології можуть мати безліч варіантів залежно від поставленої мети, віку учнів, досвіду класного керівника й шкільних умов.
Під час свого виступу практичний психолог Черніговцева Т.М. познайомила педагогічний колектив з методикою проведення інтерактивних занять з учнями, форми і методи яких можна використовувати під час проведення інтерактивних виховних годин.
Педрада виявилась справжньою педагогічною майстернею, тому що на неї завітали гості з Інституту соціальної та політичної психології: кандидат психологічних наук, молодший науковий співробітник Чаплінська Ю.С. та молодший науковий співробітник Обухова Н.О. Під час свого виступу вони окреслили мету і завдання регіонального експерименту “Науково-методичні засади впровадження вітчизняної моделі медіаосвіти в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів” в якому приймає участь СЗШ №146 в партнерстві з Київським університетом ім. Б. Грінченка та інститутом післядипломної педагогічної освіти.
За інформацією управління освіти.