Пенсіонерам-дніпровчанам розповіли про нову систему обслуговування громадян


З метою обізнаності пенсіонерів в пенсійному законодавстві, зручності та доступності отримання інформації 19 листопада головний спеціаліст відділу персоналу та організаційно-інформаційної роботи Дніпровського районного управління Пенсійного фонду України м. Києва Наталія Настич провела семінар для пенсіонерів - відвідувачів районної бібліотеки ім. О. Олеся.
Крім таких актуальних для пенсіонерів питань як підвищення пенсій з 1 вересня 2015 року, фахівець ознайомила пенсіонерів з запровадження в Пенсійному фонді нових стандартів роботи з організації прийому та обслуговування громадян. Це означає, що пенсіонер чи майбутній пенсіонер, який прийшов на прийом, не повинен шукати свого інспектора за адресою чи поштовим відділенням, а звернутись до будь-якого спеціаліста відділу обслуговування громадян («фронт-офісу») , який вирішить усі його питання, а саме і надасть консультацію, і прийме документи для призначення чи перерахунку пенсії.
Подальшу обробку документів проведуть інші спеціалісти Пенсійного фонду («бек-офісу»), які безпосередньо не контактують з громадянами.
Родзинкою семінару було повідомлення фахівця, що з вересня цього року в усіх столичних управліннях Пенсійного фонду працює Skype-зв`язок.
Така нова послуга дає можливість літнім людям, які за станом здоров`я чи за несприятливих погодних умов не можуть у своїх справах особисто звернутись до Пенсійного фонду, уже сьогодні, за допомогою Skype-зв`язку можуть у відеорежимі спілкуватися з пенсійниками.
За інформацією управління Пенсійного фонду в Дніпровському районі