Пенсійні послуги для громадян стають доступнішими
Одним з основних пріоритетів діяльності роботи Лівобережного об’єднаного управління Пенсійного фонду України в м. Києві є покращення якості обслуговування громадян, вдосконалення та доступності системи надання пенсійних послуг.
З метою покращення роботи обслуговування громадян управлінням проведена робота та створені три агентські пункти, які наближені до місць проживання громадян. Такі пункти розміщено на території Деснянського та Дарницького районів м. Києва.
Фахівці Деснянського відділу обслуговування громадян чекають на відвідувачів у агентському пункті за адресою: вул. Сабурова, буд. 3 – А (2 поверх, 5 кімната) прийом проводиться, перший та третій вівторки місяця з 10.00 до 13.00. Дарницького району за адресою: вул. Княжий Затон, буд.16 – Д прийом проводиться кожної другої середи місяця з 14.00 до 17.00. та вул. Здолбунівська, буд. 7 – Б (територія СЗШ № 111) прийом проводиться кожного третього четверга місяця з 14.00 до 17.00.
За 6 місяців 2017 року функціонування таких пунктів, спеціалісти об’єднаного управління провели 15 виїзних прийомів та надали кваліфіковані роз’яснення 175 відвідувачам з питань пенсійного забезпечення.
За інформацією Лівобережного об’єднаного управління Пенсійного фонду України в м. Києві