Петро Пантелеєв: «Найбільш слабке ваше місце – робота інспекторів»


Як уже повідомлялося, 25 березня, в рамках виконання розпорядження Київської міської державної адміністрації №225 від 16.03.2015 р. «Про проведення весняного двомісячника з благоустрою, озеленення та поліпшення санітарного стану міста у 2015 році», міською комісією на чолі із заступником голови КМДА Петром Пантелеєвим здійснений інспекційний об’їзд території Деснянського та Дніпровського районів.
Проміжні підсумки оцінки результатів проведення двомісячника благоустрою були зроблені під час спільної наради представників КМДА, Деснянської та Дніпровської РДА. Пропонуємо основні тези доповідачів від міської контрольної комісії.
ПЕТРО ПАНТЕЛЕЄВ (заступник голови КМДА):
- Сьогодні ми лише розпочали об’їзд територій районів міста Києва в рамках проведення двомісячника благоустрою. Розуміючи, що минув практично лише тиждень від розпочатку робіт, ми не вдалися до дуже прискіпливих зауважень і оцінок – усе ще попереду. Та, все ж, хотілося б одразу зосередитися на виявлених у вас проблемних місцях.
Видно, що на тих територіях, де балансоутримувачами є комунальні служби та підприємства ваших районів, зауважень до вас практично й нема. Запитання виникають здебільшого там, де є інші балансоутримувачі – ті, що обслуговують інвестиційні житлові будинки та прибудинкові території, ЖБК, ОСББ тощо. Ось і ми сьогодні спробували зайти на одну таку територію – в кінці Русанівської набережної, та нас туди не впустили. (Там встановлений електронний турнікет – Ред.)
Але що ж ми побачили довкола? Бачили шикарний яхт-клуб, а навкруги – бруд і сміття. Хто за це відповідає? Усвідомте, що за все на своїх територіях відповідає місцева влада. І в неї є доволі повноважень. І коли хтось демонструє несумлінне ставлення до виконання своїх обов’язків перед громадою, то їх мають покарати за це контролюючі органи влади.
І ось тут постає друга проблемна зона у вашій діяльності – робота інспекторів благоустрою. Їх мають щоденно бачити всі. Бачити та на рівні підсвідомості боятися, що в разі виявлення ними якогось неподобства отримають за це штрафні покарання. Витрачені ж на штрафи гроші швидко навчать порядку та відповідальності. Поки ж бачимо, що ваші інспектори працюють погано – таке до них і ставлення.
Окреме завдання – очищення опор мережі вуличного освітлення, фасадів будинків і навіть дерев від наліпленої на них незаконної реклами, папірців об’яв тощо – і за це з їхніх балансових утримувачів мають жорстко та вимогливо питати ваші інспектори. Отже, на вашому балансі або ні – питати буду з вас, районні державні адміністрації.
Бачили ми сьогодні й незаконні МАФи, і місця стихійної торгівлі. Незаконні МАФи прибрати ми вам допоможемо, а вже далі за порядок на своїх територіях відповідатимуть районні адміністрації. І без ефективної роботи інспекторів благоустрою у вас нічого не вийде. Те саме в місцях стихійної торгівлі, з якою мають спільно боротися інспектори відділів торгівлі, благоустрою, УЗН і МВС – і штрафувати, штрафувати, карати грошима: іншого шляху впливу на це нема.
Загалом, підсумовуючи, мені сьогодні сподобався поточний стан благоустрою в Деснянському та Дніпровському районах – видно, що тут гарно попрацювали, зумівши оперативно ввійти в графік двомісячника благоустрою. Видно й добрі результати вже перших проведених суботників.
За суто візуальними спостереженнями наразі в Дніпровському районі дещо кращий стан доріг, гірше – у зелених зонах, де багато дрібного сміття. У Деснянському, навпаки – кращий вигляд зелених зон, але гірше прибрані дороги. Побілка бордюрів і дерев, що вже на часі, добре розпочата у Дніпровському районі, підтягується в цьому й Деснянський. Та на все це у вас іще досить часу, аби зрештою отримати за результатами міського двомісячника благоустрою високі оцінки, чого вам і бажаю.
ОЛЕКСІЙ ІЗВЕКОВ (начальник управління контролю за благоустроєм Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища КМДА):
- Вітаю всіх тих, із кого ми розпочали контрольне інспектування територій, бо ви вже сьогодні, лише на початковій стадії двомісячника благоустрою, спромоглися показати хороші проміжні результати.
Зрештою, ми всі є колегами по спільному піклуванню за гарний вигляд нашого міста. Оцінку ж нашій роботі дадуть кияни.
А поки, оскільки ми маємо вести розмову по-діловому вимогливо та доброзичливо, хочу відверто вказати на ваші слабкі місця. Загалом, на них уже вказав заступник голови Київської міської державної адміністрації Петро Пантелеєв – особливо щодо вимоги активної, сміливої та відповідальної роботи районних інспекторів.
Окремо загострю увагу на наступному. Правильно підмічено, що у вас багато бруду в зелених зонах. А в чому є найперша причина? У невчасному вивезенні сміття зі сміттєвих баків – ось воно й здіймається вітром та розноситься довкола на газони. Особливо гостро ця проблема стоїть у зонах приватної забудови. Отже, відпрацюйте в районах ефективну систему вивозу сміття – і ваш благоустрій значно покращиться.
А щоби ви мали перед собою, так би мовити, проблемний путівник: де що треба зробити – ось вам демонстрація слайдів, зроблених інспекторами міського Департаменту у ваших районах. Тут і конкретні об’єкти, і конкретні адреси, і перелік конкретних зауважень. Їх поки десятки. Тож пам’ятайте, що без усунення цих недоліків або негараздів вам не обійтися: прийде час, ми все це ще раз перевіримо та оцінимо виконання.
Бажаю вам у цьому успіхів. А поки, хоч ви і перші з проінспектованих районів, оглянутий стан вашого благоустрою, як для цього часу, цілком благополучний.
Підготовлено відділом з питань внутрішньої політики та зв’язків із громадськістю