Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Дніпровська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Повірка лічильників: нова гаряча лінія спростить процедуру для киян – «Київтеплоенерго»

Опубліковано 06 серпня 2025 року о 13:24

Прилади обліку підлягають регулярній повірці – як правило, раз на 3-4 роки. Для організації повірки квартирних лічильників опалення, гарячої та холодної води «Київтеплоенерго» запроваджує телефонну гарячу лінію. Про це повідомляють у комунальному підприємстві.

Результати повірки визначають правильність нарахувань, адже підтверджують справність лічильника та достовірність його показань. Якщо лічильник не повірено, його дані не приймаються. У такому разі нарахування проводять не за фактичним споживанням, а за середніми обсягами: для опалення – за минулий опалювальний період (з урахуванням показань будинкового лічильника на основі урядової Методики № 315), а для гарячої води – за останні 12 місяців.

Вчасно проведена повірка гарантує коректність нарахувань за спожиті послуги, а клієнту не потрібно буде звертатись за перерахунком.

При повірці лічильника клієнту також необхідно замовити розпломбування та опломбування. А за результатом проведення повірки необхідно надати відповідні документи до «Київтеплоенерго» для внесення даних про повірку до бази.

Для врегулювання питань повірки лічильників запрацювала гаряча лінія «Київтеплоенерго»: (044) 207-88-88. Цей сервіс спрощує процедуру здійснення повірки.

Після звернення клієнта на гарячу лінію «Київтеплоенерго» забезпечить розпломбування чи опломбування приладів під час проведення повірки. Свідоцтва про її проведення автоматично вносять до бази даних підприємства, а клієнту не потрібно витрачати час на передачу документів.

У комунальному підприємстві нагадують, що Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність» передбачено проведення повірки квартирних приладів обліку в середньому раз на 4 роки. Користувачі особистих кабінетів на сайті «Київтеплоенерго» та «Центру комунального сервісу» отримують автоматичні сповіщення про наближення терміну повірки. Дату завершення міжповірочного інтервалу також можна перевірити самостійно – у паспорті лічильника або у свідоцтві про його попередню повірку.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux