Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Дніпровська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Про порядок розгляду і вирішення звернень громадян та здійснення особистого прийому в прокуратурі Дніпровського району м. Києва.

Опубліковано 02 жовтня 2015 року о 16:00

Конституція України встановлює, що усі громадяни мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглядати звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.                           При розгляді звернень працівники прокуратури керуються Конституцією України, законами України «Про прокуратуру», «Про звернення громадян», правовими актами, виданими Генеральним прокурором України, зокрема наказом Генерального прокурора України №9гн від 27.12.2014 «Про організацію особистого прийому та розгляду звернень в органах прокуратури України» та затвердженою ним Інструкцією про порядок розгляду звернень та особистого прийому в органах прокуратури України.                                                                                                Зауважимо, що 15.07.2015 набрав чинності Закон України «Про прокуратуру» №1698 від 14.10.2014, крім статей 21, 28-38, 42, 44-50, 62-63, 65-79 цього Закону, які набирають чинності 15.04.2016; статті 12 та Додатка до цього Закону щодо переліку та територіальної юрисдикції місцевих прокуратур, які набирають чинності з 15.12.2015.                                               Окремі положення Закону України «Про прокуратуру» №1698 від 14.10.2014, зокрема, розділ ХІІІ цього Закону, набрали чинності 26.10.2014 - з дня, наступного за днем його опублікування. Пунктом 1 розділу ХІІІ «Перехідні положення» Закону України «Про прокуратуру» визначено, що прокуратура виконує функцію нагляду за додержанням прав і свобод людини і громадянина, додержанням законів з цих питань органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими і службовими особами виключно у формі представництва інтересів громадянина або держави в суді.                                                                                               Також, даним Законом внесено зміни до Закону України «Про звернення громадян», якими виключено статтю 29 даного Закону та, відповідно, позбавлено органи прокуратури повноважень щодо нагляду за дотриманням законодавства про звернення громадян. 

При цьому, відповідно до п.п.2 п. 5 розділу XII ч.1 Перехідних положень Закону України «Про прокуратуру» від 14 жовтня 2014 року N 1697-VII внесено зміни до статті 255 КУпАП.

Зокрема у статтю 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення (Особи, які мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення) додано підпункт 8-1, згідно з яким за порушення права на інформацію та права на звернення (ст. 212-3 КУпАП) такою прерогативою наділені уповноважені особи секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини або представники Уповноваженого.                                                                                             Законом України «Про звернення громадян» зазначено, що його дія не поширюється на порядок розгляду заяв і скарг громадян, встановлений кримінальним процесуальним, цивільно-процесуальним, трудовим законодавством, законодавством про захист економічної конкуренції, законами України «Про судоустрій і статус суддів» та «Про доступ до судових рішень», Кодексом адміністративного судочинства України, Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції».                                     Заяви і повідомлення про вчинене кримінальне правопорушення вирішуються в органах прокуратури відповідно до вимог Кримінального процесуального кодексу України, Положення про порядок ведення Єдиного реєстру досудових розслідувань, Інструкції про порядок приймання, реєстрації та розгляду в органах прокуратури України заяв, повідомлень про вчинені кримінальні правопорушення.                                                          Скарги на рішення, дії або бездіяльність органів досудового розслідування чи прокурора під час досудового розслідування, а також на вироки, рішення, ухвали, постанови судів розглядаються в порядку та межах, передбачених відповідно кримінальним, цивільним, господарським або адміністративним процесуальним законодавством та рішеннями Конституційного Суду України.                                                                     Скарги на вироки, рішення, ухвали, постанови судів можуть розглядатися з метою оцінки дотримання прокурорами у судовому розгляді основних принципів професійної етики та поведінки працівника прокуратури.                                                                                           Суб’єктами права на звернення до органів прокуратури законодавство України визнає як фізичних, так і юридичних осіб.                                           

 

Які ж вимоги до написання звернення та які звернення не підлягають розгляду та вирішенню:                                                                     Так, відповідно до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання. Звернення можна подати на особистому прийомі, надіслати поштою, передати громадянином до органу прокуратури через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства (наявне доручення).         Звернення може бути подане як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне). Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. У разі колективного звернення, відповідь надається, якщо не зазначено конкретно прізвища, ім’я та по батькові громадянина, першому громадянину, який підписав колективне звернення.                                                                                                  Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає. Не підлягають реєстрації та розгляду в органах прокуратури України звернення, отримані факсимільним зв’язком або електронною поштою, публікації друкованих засобів масової інформації та Інтернет-сайтів тощо, які надійшли без супровідного листа.        Без розгляду та вирішення в прокуратурі можуть бути залишені звернення, які повторно подані одним і тим самим заявником з питань, рішення щодо яких прийняте, надано вичерпну відповідь за підписом керівника прокуратури з повідомленням про припинення провадження і роз’ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.

Громадяни України, іноземці та особи без громадянства вправі оскаржити рішення прокуратури до прокуратури міста Києва, Генеральної прокуратури України  або суду.                                                                           Не розглядаються звернення у якому не викладено суть порушеного питання або не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення, або зміст звернення позбавлений будь-якого логічного завершення. Такі звернення у термін не більше п’яти днів повертаються заявникові з відповідними роз’ясненнями.                                                                                   У цей термін повертаються звернення, які містять образу честі і гідності інших осіб, брутальні вислови, за відсутності підстав для прийняття іншого рішення.                                                                                             Більшість звернень, які надходять до прокуратури, розглядаються та вирішуються впродовж місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення та перевірки, – не пізніше п’ятнадцятиденного терміну. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, прокурором або заступником прокурора строки розгляду звернень продовжуються з обов’язковим повідомленням заявника. (ст. 20 Закону України «Про звернення громадян»).                     У 5-денний строк направляються звернення для розгляду за належністю в інші відомства чи для вирішення до підпорядкованих прокуратур з повідомленням про це заявників (ст. 7 Закону України «Про звернення громадян»).

  Максимальні строки вирішення не можуть перевищувати 45 днів для розгляду звернень фізичних та юридичних осіб.                                        Днем виконання звернення вважається дата відправлення письмової відповіді.

Прийом громадян здійснюється щодня з 9.00 год. до 18.00 год. черговим прокурором в приміщенні прокуратури району.

Прокурор району здійснює прийом щосереди з 10.00 год. до 12.00 год.

Крім того, прокуратурою району організовано особистий прийом громадян за місцем їх роботи та проживання.

Так, прийом здійснюється за попереднім записом відповідно до графіку прийому, який розміщено у приміщеннях ЖРЕО району та структурних підрозділів райдержадміністрації.

 

 

 


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux