Проєкт Генплану Києва передбачив заходи із розвитку столичного вузла залізничного транспорту (+перелік)
Опубліковано 15 липня 2020 року о 09:45
фото


У проєкті Генерального плану міста Києва запропоновано спорудити зовнішній залізничний обхід від Ніжинського до Коростенського напрямків для пропуску транзитних вантажних потоків, якими нині перенасичений столичний вузол залізничного транспорту. Про це повідомили в комунальній організації «Київгенплан».
Крім того, серед основних заходів розвитку залізничного вузла намічено:
- будівництво залізничної розв’язки в різних рівнях у районі зупинного пункту Лівий Берег;
- спорудження додаткових головних колій на ділянках: Київ-Деміївський – Дарниця, Жуляни – Глеваха, Київ – Миронівка;
- закриття 66 малодіяльних під’їзних колій на 10-ти вантажних станціях;
- створення трьох транспортно-складських комплексів: у районі с. Кожухівка Васильківського району, с. Калинівка Броварського району, м. Українка в комплексі з новими вантажними районами річкового порту;
- закриття вантажних станцій і дворів «Київ-Товарний», «Київ-Дніпровський», вантажного двору «Київ-Почайна», вантажної роботи на ст. «Київ-Пасажирський», сортувальної роботи на ст. «Дарниця».
За інформацією:kyivcity.gov.ua