Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Дніпровська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Програма модернізації транспортної інфраструктури району потребує депутатської підтримки

Опубліковано 26 червня 2014 року о 17:04
фото

Актуальним питанням модернізації транспортної інфраструктури й розвитку громадського транспорту Дніпровського району столиці, визначенню пріоритетів у цій справі, а також про запровадження централізованої системи збору оплати за проїзд на ньому йшлося під час чергової наради керівництва райдержадміністрації з депутатами парламенту та Київради Наталією Новак, Віктором Чумаком, Павлом Бригинцем, Олесем Маляревичем, Анатолієм Велімовським та іншими, які обиралися в нашому районі. Про специфіку розвитку районної транспортної інфраструктури докладно розповів присутнім генеральний директор КП «Київпастранс» Микола Ламбуцький. За його словами «фішкою» Дніпровського району є саме рейковий транспорт, частка якого в пасажирських перевезеннях найвагоміша. Проте відсоток використання тролейбусів – низький. Якщо брати до уваги екологічну складову, тоді це добре, адже менше потерпають довкілля й дніпровчани, – зазначив Микола Михайлович. Разом із тим на часі модернізація колійного господарства, – повідомив він. Микола Ламбуцький нагадав про те, що намагання «перетворити трамвайні зупинки на острівці безпеки й комфорту» не знімаються з порядку денного його структури. Він розповів про те, що на часі – втілення в життя проекту «вузол трамвай – метрополітен» біля станції метро «Чернігівська», а також про те, що в генплані розвитку інфраструктури міста є план відкриття тролейбусного маршруту від Ленінградської площі до Харківського шосе. Відповідаючи на запитання народних обранців щодо оновлення трамвайного парку, Микола Ламбуцький повідомив про те, що «запас міцності» трамвайного потягу – не менше 30 років, а отже є час для того, щоб їх оновити. Таке оновлення вже розпочалося і відбувається воно на базі Дарницького трамвайного депо, де вже виготовлено перші київські потяги. Загалом дніпровські трамвайники здатні відправляти в рейси 4 трамвайні вагони. Але в подальшому, як повідомив Микола Ламбуцький, 7- секційні трамвайні потяги (для потреб столиці й не тільки) мають вироблятися спільно з фахівцями львівського заводу «Електрон» та оснащуватися німецькими електромоторами. Разом із тим керівник «Київпастрансу» наголосив, що співпраця з Дарницьким вагоноремонтним заводом відбувається з ремонту 12 електропоїздів, які є на балансі столичних транспортників. Загалом же столичні транспортники можуть значно підсилювати ті чи інші маршрути трамваїв, тролейбусів та автобусів, якщо в цьому буде потреба, – запевнив депутатів Микола Ламбуцький. Так само він запропонував поновити співпрацю щодо втілення в життя міської програми «Кармани й лівий поворот», яка, до речі, почала запроваджуватися торік у Дніпровському районі на Русанівці.

Чимало цікавого про різні інфраструктурні проекти в Дніпровському районі столиці розповів колишній заступник генерального директора ПАТ «Київпроект» Віктор Рєзніков. Він підтвердив, що наш район – один із самих напружених по транспортному навантаженню в столиці. Але за умови достатнього фінансування його «розвантаження» можна було б зробити. Сьогодні ж, на думку Віктора Абрамовича, економічно доцільніше «реконструювати наявне старе, аніж чекати фінансування будівництва чогось нового». Він, зокрема, нагадав, що намагання реконструювати Ленінградську площу триває не перше десятиріччя, але цей проект настільки коштовний, що явно не на часі.

Виконавчий директор консорціуму «Астек» Лілія Бородуліна презентувала присутнім програму централізованої системи збору оплати за проїзд, як джерело фінансування модернізації транспорту столиці та, зокрема, Дніпровського району.

За її словами автоматизація збору виручки в рази збільшує фінансові надходження, а запровадження захищених квитків додає в скарбничку столичного бюджету ще 30 відсотків. Загалом же ці заходи дають можливість додатково отримувати 30 мільйонів гривень щомісячно. На часі також – запровадження єдиного квитка. Ціна питання – 60 мільйонів гривень, але тоді киян не буде турбувати різні форми й методи оплати за транспорт. Це зручно й навіть ощадливо – упевнена Лілія Бородуліна.

Перший заступник голови райдержадміністрації Ярослав Горбунов презентував схему модернізації транспортної інфраструктури, яка, зокрема, передбачає детінізацію збору виручки, впровадження абсолютних показників якості роботи громадського транспорту, широке розповсюдження для нього виділених смуг, створення приміських зон відстою, наведення ладу в системі паркування, створення велодоріжок тощо.

Підготовлено у віділі з питань внутрішньої політики і зв’язків із громадськістю.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux